خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان تاکید کرد:

لزوم ارائه ایده‌های نو برای هدایت سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی و غذایی

کد خبر : ۷۰۴۵۲۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه حوزه صنایع تبدیلی و غذایی ظرفیت های بسیاری‌دارد و متقاضیان‌زیادی‌خواهان سرمایه‌گذاری در این بخش هستند، تاکید کرد: اعطای تسهیلات اشتغال روستایی فرصت بسیار خوبی برای گسترش سرمایه گذاری ها در حوزه صنایع تبدیلی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسین جعفری با اشاره به اینکه با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته 68 درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان زنجان به بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرده است، لزوم ارائه ایده های نو برای هدایت سرمایه گذاران صنایع تبدیلی و غذایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: ضروری است با ارایه ایده های نو به سرمایه گذاران، سهم بیشتری از تسهیلات اشتغال روستایی به حوزه صنایع غذایی اختصاص یابد.

وی عنوان کرد: لازم است به منظور افزایش فروش و صادرات، با همکاری دانشگاه و بهره گیری از تکنولوژی های روز، محصولات و فرآورده های متنوع و نوین متناسب با سلیقه بازارهای مختلف در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی تولید شود.

جعفری خاطرنشان کرد: امید است با هم اندیشی مدیران، نظرات و ایده های کارگشا در این صنعت ارایه شود و شاهد به روز رسانی صنایع تبدیلی و غذایی و تنوع بخشی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز