خبرگزاری کار ایران

با ایمان به بازیکنانم و کمک خدا در جام ملت‌ها موفق خواهیم شد

کارلوس کی روش: ما به دنبال احترام هستیم و برای مردم می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۲۱۵

تیم ملی ایران بعد از نمایش موفق در جام جهانی روسیه اکنون با حضور در رنکینگ اول آسیا به دنبال این است با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا قدرت خود را به رخ رقبای این منطقه بکشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محل برگزاری تمرین تیم ملی در پک، کارلوس کی روش در پایان تمرین امروز با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی که تیمش را مهیای حضور در جام ملت‌‎ها و پیش از آن اردوی آماده سازی دوحه می‌کند در ابتدای صحبت هایش گفت: همانطور که گفتید هشت سال پیش که به ایران آمدم چالش هایی را با آن مواجه بودم، اکنون با گذشت هشت سال ساختمانی است که در کنار ماست و زمین و امکاناتی که شکل دادیم و این می تواند برای نسل آینده فوتبال باقی بماند.

وی ادامه داد: ما توقع مراسم و یا جشن پیش از اینکه افتخاری را کسب کنیم را نداریم. مطلبی که می توانم بگویم این است که مشکلی که ما را نکشد مطمئنا ما را قوی تر خواهد کرد.

کی روش که از عدم حضور مسوولان در مراسم بدرقه تیم ملی ناراحت بود در ادامه صحبت هایش گفت: بازیکنان راجب مراسم صحبت نمی کنند، بازیکنان راجب احترام صحبت می کنند. تنها مطلبی که بازیکنان درباره آن صحبت کردند تیم ملی ایران بود و اعزام به مسابقات بود. تنها مساله احترام بود که شاید درک آن برای دوستان سخت باشد. وظیفه من است که به عنوان سرمربی تیم ملی و این بازیکنان، متاسفانه در چند ماه گذشته احترامی که باید به تیم ملی گذاشته شود، انجام نشده. با تمام احترامی که برای آقای وزیر قائل هستیم. مطلبی که مهم است و البته ساده است که ما آمادگی این را داریم که توقعات را بالاتر ببریم و بیشتر بجنگیم و یک بار دیگر تاکید می کنم که ما برای مردم بازی می کنیم و تلاش مان برای مردم است.

 

سرمربی تیم ملی ایران در آستانه اعزام به جام ملت‌های آسیا در بخش بعدی صحبت‌های خود گفت: و در آخر مهمترین مطلب برای تیم ملی این است که بتواند قلب های مردم را تسخیر کند. بتواند قشر کسانی که در سکوت هستند را قلب‌شان را تسخیر کند نه آن تعداد محدودی که در رسانه‌ها هستند!

وی درباره لیست نهایی تیم ملی و بازیکنان لژیونر گفت: همانطور که می دانید در مرحله اردوی ما از 17 دسامبر یا 25 دسامبر 21 بازیکن را در اردو خواهیم داشت. تاریخ رسمی که باید لیست نهایی را اعلام کنیم 26 دسامبر سال جاری است. 25 دسامبر لیست نهایی را اعلام خواهم کرد. 21 بازیکن در اردو داریم و 9 بازیکن هم در آماده باش هستند که در اروپا هستند و هر کاری خواهند کرد تا بتوانند به تیم ملی در جام ملت‌ها کمک کنند. ایمان دارم این بازیکنان این شانس و فرصت حضور برای نمایش موفق در جام ملت ها خواهند داشت و ایمان دارم که با کارهای کادرفنی ام و کمک خداوند بزرگ در جام ملت‌ها به موفقیت خواهیم رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز