خبرگزاری کار ایران

بازگشت ۲۸۷ مسافر روس به کشور پس از سردرگمی در چین

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۷۷۷

یک هواپیمای روسی با ۲۸۷ توریست اهل این کشور که نتوانسته بود به‌خاطر برخی مشکلات در رابطه با آژانس هوایی‌شان از چین خارج خارج شود، امروز -یکشنبه- فرودگاه هایکو را به مقصد مسکو ترک کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری تاس، یک هواپیمای روسی با ۲۸۷ توریست اهل این کشور که نتوانسته بود به‌خاطر برخی مشکلات در رابطه با آژانس هوایی‌شان از چین خارج خارج شود، امروز -یکشنبه- فرودگاه هایکو را به مقصد مسکو ترک کرد. 

«گریگوری کولیشکین»، رایزن روسیه در شهر گانگژو، گفت: «برای بازگرداندن توریست‌های روس به کشور، یک فروند هواپیمای خطوط هوایی پگاس فرودگاه هایکو را در ساعت ۱۰ و ۱۷ دقیقه به وقت محلی ترک کرده و به سمت مسکو حرکت کرد. تیم کنسولی، نمایندگان خطوط هوایی گاس و ۲۸۷ مسافر در این پرواز حضور دارند.»

وی افزود: «رئیس تیم کنسولی روسیه همچنین به مقام‌های منطقه خاباروفسک اطلاع داد که شماری از توریست‌های این شهر نتوانسته‌اند طبق برنامه، روز جمعه به خانه بازگردند چراکه بلیط بازگشت نداشتند.»

کولیشکین گفت که مشخص نیست این افراد چه زمانی می‌توانند به خانه خود بازگردند. 

شرکت هوایی ایرایرلو اعلام کرده بود که پروازهای مربوط به این شرکت را، در پی بدهی دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلاری شرکت توریستی پرل ریور، لغو خواهد کرد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز