خبرگزاری کار ایران

چهل و پنجمین گل آقای گل پرسپولیس؛ علیپور از دایی و باقری عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۷۷۴

با دو گلی که علی علیپور مقابل پارس جنوبی جم زد، از رکورد گلزنی علی دایی و علی کریم باقری در باشگاه پرسپولیس عبور کرد.

به گزارش ایلنا، با دو گلی که علی علیپور مقابل پارس جنوبی جم زد، از رکورد گلزنی علی دایی و علی کریم باقری در باشگاه پرسپولیس عبور کرد.

پرسپولیس نیم فصل اول را در حالی به پایان رساند که علی علیپور آقای گل فصل گذشته 7 گل برای این تیم به ثمر رساند. علیپور با این گل تعداد گل‌هایش در پرسپولیس را به عدد 45 رساند و از تعداد گل‌های علی دایی آقای گل جهان و کریم باقری در باشگاه پرسپولیس عبور کرد. او ششمین گلزن برتر تاریخ باشگاه پرسپولیس است.

علیپور در لیگ هم 37 گل برای پرسپولیس زده است که تعداد گل‌هایش در لیگ با لباس پرسپولیس با تعداد گل‌های علی پروین اسطوره‌ این باشگاه در لیگ برابری می‌کند.

مهدی طارمی با 49 گل زده در باشگاه پرسپولیس بهترین گلزن این تیم در تاریخ لیگ برتر است. بعد از طارمی، علی علیپور با درخششی که در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم داشته، حالا با 44 گل زده دومین گلزن برتر پرسپولیس در لیگ برتر است.

علیپور که با 140 بازی در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ بیشتر از هر بازیکن دیگری در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته است، با 26 پاس گلی که داده، بهترین پاسور باشگاه پرسپولیس در زمان حضور برانکو در این تیم نیز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز