خبرگزاری کار ایران

جهانی: به موقع سایپا را بردیم / قرار است فقط با چپ گل بزنم

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۷۱۳

نفت آبادان در آخرین بازی نیم‌فصل موفق شد دو بر یک سایپا را شکست داده و پایان خوشی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، نفت آبادان در آخرین بازی نیم‌فصل موفق شد دو بر یک سایپا را شکست داده و پایان خوشی داشته باشد. نفتی‌ها با این پیروزی هم انتقام باخت در جام حذفی را از سایپا گرفتند. هم صعود دو پله‌ای داشتند که تا حدودی از قعر جدول جدا شدند. اما در این مسابقه باز هم میلاد جهانی توانست برای نفت گل بزند و تاثیرگذاری‌اش را نشان دهد. او با زدن چهار گل و چهار پاس گل تاثیرگذارترین بازیکن تیمش محسوب می‌شود.

باز هم گل یک شکل و سبک خاص خودت زدی؟

این گل یک مقدار متفاوت بود چون به زاویه مخالف زدم و خودم هم لذت بردم.

قشنگ‌تر از سه گل دیگرت بود؟

به نظرم خیلی قشنگ‌تر بود چون به سبک خاصی زدم.

کلا همه را با پای چپ می‌زنی؟ مثل روبن پای راست نداری!

با پای چپ راحت‌تر شوت می‌زنم و تخصصم چپ است که هر طرف باشم با چپ کار می‌کنم.

آمار خوبی در نفت داری؟

من چهار گل به ثمر رساندم و چهار پاس گل هم دادم.

راضی هستی؟

اگر بخواهم واقعیت را بگویم، نسبت به انتظاراتی که از خودم داشتم، راضی نیستم. به نظرم می‌توانستم بهتر از این کار کنم.

شاید چون کمتر برد داشتید و زیاد مساوی کردید، نتوانستی خودت را به خوبی نشان دهی هرچند در تیم پایین جدولی آمار بدی نداشتی.

بله، یک مقدار تساوی‌ها کار را سخت کرده تا آمار من زیاد به چشم نیاید. من هم فکر می‌کنم اگر برد زیاد داشتیم، آمارم بیشتر به چشم می‌آمد. با این حال هنوز هم دیر نشده و نیم‌فصل دوم می‌توانم عملکرد بهتری داشته باشم.

الان رقیبت امید عالیشاه است؟

من دقیقا نمی‌دانم امید عالیشاه چند پاس گل داده ولی هرچه باشد با امید بچه‌محل هستیم و خوشحالم که اگر رقابتی هم باشد، با آشناست و جای دوری نمی‌رود (خنده).

قبول داری اگر در پرسپولیس این تعداد گل می‌زدی و پاس گل می‌دادی، بیشتر به چشم می‌آمدی؟

به هر حال بازی‌های استقلال و پرسپولیس همیشه به چشم می‌آیند و به همین خاطر است که الان پاس گل‌های عالیشاه به چشم می‌آیند.

با عالیشاه کری که نداری؟

من با هیچ‌کس کری ندارم و تلاش می‌کنم که برای تیمم مفید کار کنم تا هواداران و کادر فنی راضی باشند. اگر طوری کار کنم که هواداران نفت را راضی کنم، قطعا بازیکن موفقی بوده‌ام. هواداران نفت بی‌نظیر هستند و در این پنج سال لطف‌شان را نشان داده‌اند.

الان باید کاپیتان تیم تو باشی؟

من اصلا به کاپیتانی فکر نمی‌کنم و دنبال بازوبند هم نیستم چون دوست دارم کسی که بچه آبادان است بازوبند را ببندد. البته کادر فنی تیم بهتر از همه تشخیص می‌دهد که چه کسی کاپیتان باشد.

پیروزی مقابل سایپا خیلی به کارتان آمد؟

این پیروزی به موقع بود و اگر سه امتیاز را نمی‌گرفتیم کارمان بسیار سخت می‌شد. ما به موقع توانستیم به لیگ برگردیم چون جام حذفی را از دست داده بودیم.

پس انتقام جام حذفی را هم گرفتید؟

انتقام نه ولی یک جورهایی شکست بازی قبلی را جبران کردیم. خود من جلوی آقای دایی انگیزه زیادی داشتم که بتوانم گل بزنم و خدا را شکر این اتفاق رخ داد و به آنچه که می‌خواستم رسیدم.

ظاهرا مصدوم هم شدی؟

حدود دقیقه 80 بازی بود که مصدوم شدم و بیرون رفتم که باید ببینم چه میزان مصدومیت دارم که چقدر باید استراحت کنم.

نیم‌فصل دوم که جایی نمی‌روی؟

من به آبادانی‌ها وفادار هستم و مطمئن باشید که از نفت جای دیگری نمی‌روم. ما باید نیم‌فصل دوم تلاش کنیم نفت را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

حرف خاص دیگری داری؟

من از همسرم تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی حمایتم کرد تا بتوانم در نفت جایگاهم را پیدا کنم. او سختی زیادی کشیده چون دایم باید با دوری من کنار بیاید. از هواداران هم بابت حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز