خبرگزاری کار ایران

با اضافه شدن ناپولی، اینتر و والنسیا؛ هیجان در لیگ اروپا

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۵۸۰

​مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تمام شده و غیر از تیم‌های اول و دوم که در بالاترین رده فوتبال باشگاهی قاره سبز ماندگار شدند، تیم‌های مهم دیگری هستند که در گروه سوم شدند و حالا در لیگ اروپا بازی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، ناپولی، اینتر، والنسیا و بنفیکا تیم‌های بزرگی هستند که به لیگ اروپا اعتبار و جذابیت می‌دهند و هیچ یک از تیم‌هایی که از مرحله گروهی این رقابت‌ها صعود می‌کنند، نمی‌خواهند با آنها روبه‌رو شوند؛ این تیم‌ها در قرعه‌کشی لیگ اروپا که دوشنبه برگزار می‌شود، در سید یک قرار می‌گیرند. ویکتوریا پلژن، کلاب بروژ، شاختار دونتسک و گالاتاسرای دیگر تیم‌هایی هستند که از لیگ قهرمانان به لیگ اروپا می‌روند. به این فهرست اضافه کنید تیم‌هایی که از مرحله گروهی لیگ اروپا عبور کرده‌اند مثل بایرلورکوزن، آرسنال، اسپورتینگ لیسبون، آینتراخت فرانکفورت، لاتزیو و چلسی.

نباید فراموش کرد قهرمان فصل قبل لیگ اروپا اتلتیکومادرید بود که از لیگ قهرمانان به این رقابت‌ها آمد اتفاقی که در فصل 2016-2015 برای سویا رخ داد.

اینکه 4 تیم لیگ قهرمانان با رکورد بهتر، در سید یک قرار می‌گیرند و بر اساس آن بازی برگشت را در خانه انجام می‌دهند، راه را برای حضور این تیم‌ها در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ اروپا هموار می‌کند. بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا 25 بهمن و 2 اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز