خبرگزاری کار ایران

چاپ پاپ آپ ، استند پاپ آپ انتخابی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۶۷

استند پاپ آپ بزرگترین سازه نمایشگاهی محسوب می شود. استند پاپ آپ قابلیت جمع شدن و باز شدن دارد که این موضوع حمل آن را آسان ساخته است. جنس اسکلت پاپ آپ ، آلومینیوم بوده که این امر موجب سبکی سازه شده و حمل آن را آسان می سازد. برای استند چاپ نیاز است که فرایند چاپ پاپ آپ جدا انجام شده و سپس عملیات نصب و الحاق چاپ به استند صورت می گیرد.

امروزه استفاده از استندهای نمایشگاهی در برگزاری نمایشگاه ها بسیار گسترده شده است و از جمله استند های نمایشگاهی می توان به استند پاپ آپ و استند رول آپ اشاره کرد. با بهره گیری از چاپ پاپ آپ و چاپ رول آپ می توان انتقال پیام تبلیغاتی به شکل صحیح را بر روی استند انجام داد.

منظم و زیبا بودن غرفه های نمایشگاهی ، سالن های همایش ، کنفرانس ها و ... در مخاطب تاثیر فراوان داشته و در جلب توجه مخاطبان بسیار تاثیرگذار است. امروزه استندهای نمایشگاهی به شکل گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، عمده استندهای مورد استفاده موارد زیر هستند:

  1. استند پاپ آپ
  2. استند رول آپ

البته استندهای دیگر نیز نظیر استند ایکس، جاکاتالوگی و انواع استندهای رومیزی را می توان از موارد استفاده پرکاربرد برشمرد. در این مقاله با انواع استندهای نمایشگاهی و ویژگی های آن ها آشنا خواهید شد تا بتوانید به درستی انتخاب مناسب را برای امور مختلف داشته باشید.

استند پاپ آپ چیست؟

استند پاپ آپ بزرگترین سازه نمایشگاهی محسوب می شود. استند پاپ آپ قابلیت جمع شدن و باز شدن دارد که این موضوع حمل آن را آسان ساخته است. جنس اسکلت پاپ آپ ، آلومینیوم بوده که این امر موجب سبکی سازه شده و حمل آن را آسان می سازد. برای استند چاپ نیاز است که فرایند چاپ پاپ آپ جدا انجام شده و سپس عملیات نصب و الحاق چاپ به استند صورت می گیرد.

ویژگی بارز استند پاپ آپ آن است که که چاپ پاپ آپ را می توان به مراتب تعویض کرد که این امر استند را از لحاظ اقتصادی مناسب ساخته است. امکان نصب سیستم روشنایی بر روی استند مزیتی است که این امر در ایجاد جلوه در چاپ و زیباتر نشان دادن اثر چاپی بسیار موثر و کاربردی است. پاپ آپ را می توان در نمایشگاه ها ، سالن های همایش ، کنفرانس ها و ... به بهترین نحو بکار برد.

سازه پاپ آپ :

سازه پاپ آپ سازه فلزی است که به راحتی قابلیت جمع شدن و قرار گیری در یک کیف مخصوص را دارد. سازه به راحتی باز می شود و مجددا می توان آن را جمع کرد. این سازه دارای مقاومت مناسبی بوده و قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد. وجود خط کش های فلزی و استفاده از آن برای استند پاپ آپ به افزایش مقاومت و پایداری سازه کمک فراوان می کند. ابعاد پاپ آپ متناسب با ابعاد چاپ پاپ آپ انتخاب می شود.

نصب و راه اندازی پاپ آپ آسان بوده و براحتی می توان عملیات نصب و راه اندازی را انجام داد. بر روی استند مگنت هایی تعبیه شده است که قابلیت اتصال و الحاق چاپ پاپ آپ را فراهم کرده است. سازه پاپ آپ به دو صورت صاف و منحنی قابل استفاده است که هر دو نوع استند در ابعاد و اندازه های مختلف قابل عرضه است. در نوع پاپ آپ تخت یا صاف چاپ به صورت افقی و عمودی برای نمایش چاپ استفاده می شود، این در حالی است که استند منحنی یا کرو به صورت محدب است و تصویر را برای نمایش و عرضه بر روی آن الحاق می شود.

چاپ پاپ آپ ، استند پاپ آپ انتخابی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌ها

چاپ پاپ آپ متناسب با ابعاد استند پاپ آپ

استندهای پاپ آپ مورد استفاده دارای ابعاد مختلف بوده و می توان استند 3 در 3  یا 3  در 4 و ...  را برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. چاپ پاپ آپ متناسب با استند انتخاب می شود و بایستی بخوبی چارچوب استند پاپ آپ را چاپ پوشش دهد. ابعاد پاپ آپ به نحوی است که بخوبی در مخاطبان جلب توجه کرده و نقطه قوت استند پاپ آپ در معرض دید مخاطبان فراوان قرار گرفتن است.

متریال مورد استفاده برای چاپ پاپ آپ می تواند در رسیدن به چاپی زیبا و جذاب موثر باشد. استفاده از پلات لمینت و چاپ سولیت می تواند در ایجاد کیفیت بصری بسیار موثر باشد. جوهرهای مناسب و استفاده از جوهرهای اکوسالونت هم نقش موثری در کیفیت چاپی چاپ پاپ آپ خواهد داشت.

کاربرد پاپ آپ نمایشگاهی

استند پاپ آپ و چاپ پاپ آپ کاربرد تبلیغاتی داشته و می تواند در معرفی یک برند و یا یک محصول بسیار موثر باشد. تصاویر بزرگ را می توان با پاپ آپ در معرض دید مخاطبان قرار داد . همایش ها و کنفرانس ها از موارد پر کاربرد چاپ پاپ آپ و استفاده از استند پاپ آپ است. ابعاد مناسب پاپ آپ باعث شده بخوبی از استند پاپ آپ بتوان برای جلب توجه در مخاطبان استفاده کرد.

چاپ پاپ آپ ، استند پاپ آپ انتخابی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌ها

استند رول آپ چیست؟

استند رول آپ نیز یکی دیگر از پرکاربرد ترین استندهای نمایشگاهی است. استند رول آپ را می توان از شیک ترین سازه های نمایشگاهی برشمرد. چاپ رول آپ قابلیت رول شدن را داشته که نامگزاری سازه به این نام به همین دلیل است. جنس پایه استند رول آپ آلومینیومی بوده که این امر باعث سبکی و تسهیل در جابجایی آسان استند شده است.

قابلیت جمع شدن چاپ رول آپ سبب شده بتوان براحتی چاپ را رول کرده و در کیف مخصوص قرار داد و براحتی جابجا کرد. استند رول آپ را می توان در نمایشگاه ها ،  سالن های همایش ، کنفرانس ،  مکان های عمومی و پر رفت آمد نظیر مراکز خرید و مکان های اداری و... استفاده کرد. با انتخاب متریال مناسب و استفاده از تجهیزات چاپی با رزولیشن بالای چاپی می توان بخوبی چاپ را انجام داد. چاپ رول آپ را می توان به صورت یک رو و یا دو رو و یا رول آپ گردان انجام داد که در مورد گردان نیاز به موتور برای چرخاندن چاپ است. استفاده از سولیت برای چاپ رول آپ در ایجاد اثر چاپی با کیفیت ، بسیار موثر و کاربردی است.

مزایای پاپ آپ و رول آپ

این دو استند نمایشگاهی سبک وزن بوده که دلیل آن آلومینیومی بودن دو سازه است. حجم و فضای کمی را اشغال کرده و براحتی می توان در مکان های مختلف از آن استفاده کرد. سبکی سازه ها امکان پرتابل بودن و قابلیت جابجایی آسان را فراهم کرده است. چاپ پاپ آپ و چاپ رول آپ را می توان برای هر دو سازه تعویض کرد که این امر امکان استفاده در موارد متعدد را فراهم کرده است. از این نظر از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

چاپ مورد استفاده برای استند با کیفیت بوده و قابلیت تمیز کردن و شست و شوی چاپ وجود دارد. امکان استفاده از پاپ آپ در ابعاد مختلف و یا استفاده رول آپ بصورت گردان و دو طرف از مزیت های این دو استند نمایشگاهی است. ویژگی بارز این دو استند نمایشگاهی قابلیت نصب آسان استند است که هر کس به راحتی می تواند عملیات نصب و راه اندازی استند را انجام دهد.

سایر استندهای نمایشگاهی نظیر جاکاتالوگی ها و یا استندهای رومیزی و استند ایکس هم کاربرد فراوان برای امور نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی دارد. ویژگی بارز همه موارد فوق سبکی و قابلیت حمل آسان استند است که پرتابل بودن را فراهم کرده و براحتی می توان از آنها استفاده کرد. استندهای نمایشگاهی بخوبی برای مدیریت فضای مورد استفاده مناسب بوده و مکان و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. جاکاتالوگی ها با قابلیت نگه داشتن کاتالوگ در نظم بخشیدن به محیط و ایجاد محیط رسمی بسیار موثر می باشند و یا استند ایکس به سبب پایه ایکس مانندی که دارند به این نام موسوم شده اند.

جهت خدمات چاپ پاپ آپ و چاپ رول آپ و سایر استندهای نمایشگاهی می توانید به سایت آذین هنر مراجعه کنید و با شماره تماس های ذیل تماس گرفته و با کارشناسان این شرکت مشورت کنید.

شماره های تماس: 88524368و02188520793 و ۰۹۱۹۱۷۸۹۳۳۲

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز