خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس مازندران تاکید کرد:

ضرورت اختصاص بودجه ملی به بزرگترین پارک موزه دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۲۵۲

مدیرکل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس مازندران به ضرورت اختصاص بودجه ملی برای اتمام بزرگترین پارک موزه شمال کشور در ساری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،عبدالله ملکی در جلسه شورای اداری مازندران که صبح امروز در استانداری برگزار شد ،اظهارداشت : پارک موزه دفاع مقدس در همه استان ها برپا شده و انتظار می رود استاندار این امر مهم را مدنظر قرار داده و برای پیشبرد این امر قدم های جدی بردارند.

وی افزود:نمایندگان  نیز باید بودجه ملی و استانی برای تکمیل بزرگترین پارک موزه مازندران اختصاص دهند.

مدیرکل حفظ اثار و نشر دفاع مقدس با اشاره به اینکه اکنون یازدهمین سال از شروع پروژه پارک موزه مازندران می گذرد، گفت:امیداست این طرح که در 60 هکتار درنظرگرفته شده در چهلمین سالگرد انقلاب به سرانجامی برسد.

ملکی افزود:نقش شهرستان ها در پروژه پیروزی انقلاب بسیار مهم است اما بسیاری از جوانان امروز اطلاعاتی از آن ندارند.

وی با اشاره به اینکه باید کتاب هایی در این مورد نوشته و مورد بازنشر قرارگیرد،تصریح کرد:در این حوزه باید بودجه هایی تامین شود تا کتاب ها چاپ شده و در دسترس جوانان که آینده سازان انقلاب هستند قرار گیرد.

ملکی یادآور شد: اگر چه این امر مهم دو سال قبل در دستور کار استاندار وقت قرار گرفت اما در عمل اجرایی نشد که نیاز به بررسی و اقدام دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز