خبرگزاری کار ایران

فرصت طلایی ستاری برای سرخپوش شدن

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۰۶۲

مدافع تیم پارس جنوبی برای امروز ماموریت مهمی را پیش رو خود می‌بیند.

به گزارش ایلنا، بازی هفته پایانی نیم فصل اول در ورزشگاه آزادی برای پارس جنوبی جم در کنار حساسیت رویارویی با شاگردان برانکو ایوانکوویچ، فرصت مناسبی برای مدافع جوان این تیم است تا شایستگی خود را اثبات کند.

محمد ستاری پس از جدایی میثم تیموری از جمع طلایی پوشان، از ذوب آهن جدا شد و در تابستان به عنوان بازیکن جدیدی پارس جنوبی جم معرفی شد تا  در فصل هجدهم برای پدیده فصل گذشته بازی کند.

مدافع جوان و خوش آتیه طی چهارده هفته گذشته با ارائه نمایشی کم اشتباه و هدفمند به عنوان مهره کلیدی و سرعتی مهدی تارتار در جناج چپ خط دفاعی پارس جنوبی تبدیل شده است و از این رو زیر نظر باشگاه‌های مطرح قرار دارد.

ستاری زمانی که در راه آهن حضور داشت به واسطه بازی مناسب مدنظر کادرفنی وقت پرسپولیس قرار داشت و او امروز فرصت ایده آلی در اختیار دارد تا با حضور در ترکیب ثابت پارس جنوبی شایستگی خود را به کادرفنی برانکو ایوانکوویچ نشان بدهد.

سرخپوشان که برای تقویت خط دفاعی به بررسی گزینه‌های موفق نیم فصل اول لیگ برتر پرداخته‌اند نمایش ستاری دور از چشم آنها نمانده و این بازیکن جوان هم می‌تواند جانشین مناسبی برای شایان مصلح در خط دفاعی پرسپولیس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز