خبرگزاری کار ایران

منتظری: یک بار هم که شده حق استقلال با بدهید / باید مدعی می‌شدیم اما ترمز تیم را کشیدند

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۹۱۷

کاپیتان استقلال تهران می‌گوید تیم آبی پوش طی چند هفته اخیر از عملکرد داوری ضرر زیادی را متوجه شده است.

به گزارش ایلنا، پژمان منتظری پس از دیدار برابر پدیده مشهد به خبرنگاران گفت: درباره بازی نمی‌شود صحبت خاصی کرد. نقش داور از بقیه پررنگ‌تر بود. متاسفانه استقلال طی چند هفته اخیر از این بابت دارد ضرر می‌کند و صحبت کوتاه می‌کنم اینکه فرق استقلال با تیم‌های بالای جدولی همین است.

او ادامه داد: جایی که استقلال خوب بازی می‌کند و حقش را باید به آن بدهند، نمی‌دهند، تیم‌های دیگر جایی گیر می‌کنند یک اشتباه حالا سهوی باشد نباشد اصلا درباره آن نمی‌خواهم نظر بدهم. نمی‌دانم چرا در این چند سال و این چند هفته چنین اتفاقی می‌افتد و حق استقلال را نمی‌دهند. ما می‌گوییم یکبار استقلال از این نظر سود ببرد اما اینطور نمی‌شود و جایی که حقش است هم ضرر می‌کند. جایی که باید خودمان را مدعی می‌کردیم دوباره ترمز استقلال را کشیدند. امیدوارم آنقدر قوی بشویم که در چند جبهه بجنگیم نه تنها در زمین مسابقه.

کاپیتان استقلال افزود:‌ اختلاف استقلال با تیم‌های دیگر که بالای جدول هستند همین است. روز بدشان عمد یا غیر بد کمک می‌شود. اما برای استقلال اینطور نیست. یک بار هم که شده حق استقلال را بدهید. الان داستانش خیلی قشنگ است. شروع می‌کنند که مثلا در فلان بازی باید بازیکن استقلال جریمه می‌شد و اخراج می‌شد. بابا بس کنید! استقلال یک گل خیلی سالم زد و حق مان را خوردند و تمام شد.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا در این سال‌ها این اتفاقات فقط برای استقلال رخ می‌دهد در حالی که امروز باید مدعی می‌شدیم دوباره ترمز استقلال را کشیدند. امیدوارم آنقدر قوی شویم که در چند جبهه بجنگیم نه فقط در زمین مسابقه. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: چرا وقتی که می‌توانستیم به حقمان برسیم اجازه نمی‌دهند اختلاف استقلال با تیم‌های بالای جدول همین است که در روزهای بدشان عمداً یا سهواً به آنها کمک می‌شود، هواداران چه گناهی کردند آنها چیزی جز پیروزی تیمشان نمی‌خواهند ما هم چیز اضافه‌ای نمی‌خواهیم. تنها حقمان را بدهند از فردا شروع می‌کنند به مصاحبه که فلان بازی، فلان اتفاق به سود استقلال رخ داده  و سود برده است اما امروز یک گل سالم زدیم و خیلی راحت حق ما را خوردند. 

منتظری در پاسخ به این سؤال که کمیته اخلاق اعلام کرده، افرادی که علیه داوری صحبت کنند احضار خواهد کرد، گفت: حرف بدی نزدیم، درباره گلی که سالم بود و همه دیدند صحبت می‌کنیم به کسی هم توهین نکردیم. حالا اگر می‌خواهند محروم کنند، کل تیم را محروم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز