خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آبفای آبادان:

بیش از 40 درصد آبادان شبکه فاضلاب ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۴۱۷

رئیس اداره آبفای آبادان گفت: حدود 400 کیلومتر شبکه جدید فاضلاب برای طراحی و احداث فاضلاب آبادان نیاز است تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، علیرضا خلیلی‌نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره آبفای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه مدیریت بحران که با حضور استاندار خوزستان و مسئولان استانی در فرمانداری برگزار شد، قرار بر این شد که یک دوره 45 روزه اول تیر تا 15 مرداد از قبوض آب مشترکین آبادان و خرمشهر بخشیده شود و در استانداری این موضوع مصوب شد.

وی با بیان اینکه تفاهمنامه بخشودگی قبوض که بین استانداری و منطقه آزاد اروند بسته شده است کمی زمان برد، ادامه داد: امیدواریم در هفته آینده مصوب و امضاء شود و مبلغ این قبوض بخشوده شده برای آبادان و خرمشهر و روستاهای این دو شهر 2 میلیارد تومان است.

رئیس اداره آبفای آبادان با تاکید بر اینکه بیش از 40 درصد از شهر فاقد فاضلاب است، عنوان کرد: در حال حاضر 720 کیلومتر شبکه فاضلاب داریم که 200 کیلومتر آن مسدود و نیاز به اصلاح دارد و حدود 400 کیلومتر شبکه جدید فاضلاب برای طراحی و احداث فاضلاب آبادان نیاز است تکمیل شود.

خلیلی‌نیا خاطرنشان کرد: سه دستگاه آب شیرین کن در آبادان با تولید روزانه 14 هزار مترمکعب، اروند کنار با تولید روزانه سه هزار و 500 متر مکعب و چوئبده با 2 هزار و 500 متر مکعب در حال احداث است.

وی شبکه آبرسانی آبادان را 850 کیلومتر عنوان کرد و یادآور شد: از این میزان 300 کیلومتر نیاز به اصلاح دارد، ضمن اینکه احداث 140 کیلومتر شبکه جدید آبرسانی در آبادان ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز