خبرگزاری کار ایران

میثم نقی زاده در گفت و گو با ایلنا:

حمایت داوران از پرسپولیس؟ قبول ندارم/ گل بزنم خوشحالی نمی کنم

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۳۱۴

هافبک تیم پارس جنوبی جم درباره دیدار با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم پارس جنوبی جم روز جمعه در چارچوب هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می رود. میثم نقی زاده هافبک پرتلاش تیم پارس در گفت و گو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و زیر نظر کادر فنی در چند روز اخیر تمرینات خوبی را انجام داده ایم و آماده هستیم تا بعد از شکست تلخ مقابل تراکتورسازی مقابل تیم خوب پرسپولیس بازی قابل قبولی را ارائه دهیم و به روند و رو به رشد خود ادامه دهیم و نیم فصل اول را با خاطره ای خوب به پایان برسانیم.

وی در ادامه افزود: بچه ها برای این مسابقه انگیزه فراوانی دارند و ان شالله بتوانیم خواسته های کادر فنی را درون زمین پیاده کنیم. بازی فوق العاده دشواری است اما نه فقط برای پارس جم.

هافبک پارس جنوبی درباره اینکه بازی کردن با پرسپولیس کم مهره آسان تر است یا سخت تر،گفت: درست است که پرسپولیس مهره های کافی را در حال حاضر ندارد اما همین نفراتی که هستند کاملا با یکدیگر آشنا هستند و حدود دو سه سالی می شود که در کنار هم بازی می کنند و باهم به اصطلاح مچ هستند. آخرین بازی آنها مقابل سپاهان را هم دیدیم. تیم بسیار محکم و قدرتمندی هستند و قطعا یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ هجدهم خواهند بود. ما بازی سختی داریم اما با تمام وجود به میدان می رویم تا دل هوادارانمان را در جم خوشحال کنیم و سه امتیاز به آنها هدیه دهیم.

وی درباره مسائل داوری پیرامون پرسپولیس و ادعای برخی تیمها مانند سپاهان که حمایت فدراسیون را متوجه تیم سرخپوش تهرانی می دانند اذعان داشت: من این مساله و بحث هایی که مطرح می شود را قبول ندارم. درباره بازی پرسپولیس مقابل سپاهان هم بهتر است کارشناسان نظر بدهند. پرسپولیس همیشه قدرتمند بوده است؛ به خصوص در ورزشگاه آزادی. بازی با سپاهان هم به نظرم اتفاق خاصی رخ نداد که بخواهیم چنین حرفی بزنیم. ولی این جور چیزها نباید عنوان شود و ما باید کار خودمان را انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

نقی زاده در پایان درباره اینکه اگر دروازه پرسپولیس را باز کند خوشحالی خواهد کرد یا خیر تصریح کرد: من یک سال در لباس پرسپولیس بازی کردم و خاطرات خوبی دارم. ان شالله که هر تیمی بهتر باشد به برتری برسد و سه امتیاز را مال خود کند که امیدوارم این بار ما بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. اگر من هم قسمت شد و گل زدم قطعا خوشحالی نمی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز