خبرگزاری کار ایران

جدال حریفان پرسپولیس و استقلال به سود السد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۲۳۱

دربی بزرگ لیگ ستارگان قطر با برتری تیم السد در دقایق پایانی همراه شد تا آنها به صدر جدول دست یابد.

به گزارش ایلنا، جدال دیدنی دو تیم السد قطر و الدحیل در شرایطی که تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دو تیم در جریان بود، با دوگلی که هم‌تیمی‌های ژاوی به ثمر رساندند یک برد ارزشمند برای آنها به ارمغان آورد تا به صدرنشینی لیگ ستارگان دست یابند.

نیمه اول این دیدار پربرخورد با گلی که ابتدا یوسف العربی به ثمر رساند الدحیل را پیش انداخت اما لوکاس مندس با گل بخودی خود شرایط را به تساوی کشاند. دو تیم با نتیجه یک بر یک و در شرایطی که فرصت‌های گلزنی مناسبی را از دست داده بودند راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم موقعیت‌های مناسبی برای گلزنی ساختند که تا دقیقه 89 سودی نداشت. در این لحظه سالم الحجیری موفق شد با گل خود السد را در آستانه پیروزی قرار دهد. بغداد بونجاح، برترین گلزن این فصل لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ستارگان قطر نیز در دقایق پایانی موفق شد گل مشکوک به آفساید این تیم را به ثمر برساند تا السد با یک برد ارزشمند به صدر جدول لیگ ستارگان صعود کند.

السد در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا در گروه پرسپولیس حضور دارد و الدحیل نیز در گروه استقلال جا گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز