خبرگزاری کار ایران

«آنگاه، نگاه، گاه، آه»گردی در تهران و خارج از آن

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۱۱

علی قمصری پروژه «آنگاه، نگاه، گاه، آه» را روزهای ۲۲ و ۲۳ آذر در همدان و ۲۵ آذر در زنجان اجرا می‌کند. این گروه پس از اجرای روزهای دوم و سوم دی در تهران، ۱۰ دی در اصفهان، ۱۳ دی در قزوین، ۱۹ دی در کرمانشاه و ۲۰ دی در صحنه اجراهای خود را ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، علی قمصری (نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی) پس از اجرای پروژه «شط رنج» در تهران و شهرهای مختلف اروپایی، پاییز و زمستان ۹۷ با همراهی مجموعه «همنوازان حصار» تازه‌ترین پروژه موسیقایی خود را در قالب تور کنسرت‌های «آنگاه، نگاه، گاه، آه» برگزار کرد. این پروژه از هشتم آذر با کنسرت در شهر رشت آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت. این در حالی است که او روزهای دوم و سوم دی در تالار رودکی تهران میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی می‌شود.

«آنگاه، نگاه، گاه، آه» روایتی موسیقایی از مجموعه ساخته‌های جدید علی قمصری است که با اشعاری از هوشنگ ابتهاج، احسان افشاری و خوانندگی بهادر صحت و همراهی نوازندگان در قالب گروه «همنوازان حصار» روی صحنه می‌رود.

در این پروژه علی قمصری (نوازنده تار و دیوان)، بهادر صحت (خواننده)، کامران منتظری (نوازنده تمبک)، امیر فرهنگ اسکندری (نوازنده عود)، اشکان مرادی (نوازنده کمانچه)، سوگل شیری (نوازنده ویولنسل)، کاوه تسعیری (نوازنده آلتو)، علیرضا عقیقی (نوازنده تار) و مروارید حسینی (نوازنده سه‌تار) گروه نوازندگان «همنوازان حصار» را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که گروه «هامین» به مدیریت سیدعلی میرمحمدی به عنوان مجموعه برگزارکننده کنسرت تهران و علیرضا علیخانی مدیر اجرایی، در کنار گروه «همنوازان حصار» حضور دارند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پروژه «آنگاه، نگاه، گاه، آه» هشتم  آذر در رشت، دهم آذر در گرگان و ۱۴ آذر در تبریز میزبان علاقه‌مندان به موسیقی بود و روزهای  ۲۲ و ۲۳ آذر در همدان و ۲۵ آذر در زنجان نیز کنسرت‌هایی را در قالب این پروژه برگزار می‌کند. گروه پس از اجراهای روزهای دوم و سوم دی در تهران،  ۱۰ دی  در اصفهان، ۱۳ دی در قزوین، ۱۹ دی در کرمانشاه و ۲۰ دی در صحنه اجراهای خود را ادامه می‌دهد.

بلیت فروشی کنسرت «آنگاه، نگاه، گاه، آه» علی قمصری در تالار رودکی تهران از روز چهارشنبه ۲۱ آذر آغاز می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز