خبرگزاری کار ایران

کی‌روش بالاخره صدرنشین لیگ را دید

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۸۷۵

در فهرست جدید کی‌روش نام 2 بازیکن از سپاهان به چش می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان اصفهان در فصل هجدهم تا اینجای کار طبق آمار و نتایج بدست آمده بهترین تیم لیگ برتر بوده است و با بازی‌‍‌های خوب و نتایج خوبی که کسب کرده توانسته در صدر جدول قرار بگیرد و شانس اول قهرمانی نیم فصل باشد.

سپاهان بیشترین گل زده، رتبه چهارم در کمترین گل خورده و بهترین تفاضل را هم در اختیار دارد و یکی از دو تیم بدون شکست لیگ تا اینجای کار بوده که این آمار عملکرد خوب شاگردان قلعه‌نویی را تایید می‌کند.

با این وجود سپاهانی‌ها در فهرست‌های اخیر کی‌روش برای تیم ملی جایی نداشتند و این تیم هیچ سهمی از اردوهای تیم ملی نداشت که این موضوع انتقادات زیادی را از سرمربی تیم ملی به همراه داشت.

در فهرست جدید کی‌روش که شامل 35 بازیکن می‌شود، نام دو بازیکن سپاهان به چشم می‌خورد که پیام نیازمند و سعید آقایی هستند.

گلر جوان سپاهان توانسته با عملکرد خوب در ترکیب سپاهان بعد از مدت‌ها در پست دروازه‌بانی این تیم را به آرامش برساند و اوضاع متزلزل گلرهای چند سال اخیر این تیم را ندارد و یکی از شایسته‌های دعوت شدن به تیم ملی بود.

سعید آقایی هم از مدافعان چپ مورد علاقه کی‌روش بوده است که پیش از این هم در چند مقطع حضور ثابتی در اردوها داشته است ولی مدتی بازی او دچار افت شد و از آن پس دیگر رنگ اردوهای تیم ملی را ندید.

او امسال زیر نظر قلعه‌نویی به روزهای اوج خودش برگشته و با بازی‌های خوب در ترکیب سپاهان بار دیگر نظر کی‌روش را جلب کرد.

البته فهرست کنونی 35 نفره است و 12 نفر از این نفرات پیش از شروع رقابت‌های جام ملت‌ها خط می‌خورند و باید دید دو بازیکن سپاهان در جام ملت‌ها هم همراه تیم ملی خواهند بود یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز