خبرگزاری کار ایران

حضور ۱۱ نماینده ایران در جمع برترین‌های فوتسال جهان

کفاشیان: فوتسال ایران در راس آسیا و سپس جهان قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۵۵۹

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: فوتسال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و این موفقیت را مدیون باشگاهها و تلاشهای جامعه فوتسال هستیم.

به گزارش ایلنا،علی کفاشیان، رئیس سازمان لیگ فوتسال درباره حضور 11 کاندیدای فوتسال ایران در بین برترین های فوتسال جهان گفت: فوتسال در راس آسیا است و در جهان فعالیت چشمگیری داشته است. در واقع فوتسال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و این امر ماحصل سالها کار و تلاش جامعه فوتسال، باشگاهها و نفرات انتخاب شده است.

وی در ادامه بیان کرد:  این اتفاق مرهون زحمات باشگاههای ما است و همچنین  تلاش مجموعه برای داشتن استقلال فوتسال بود. هم اینکه این سازمان دارای مجمع، هیات رئیسه مستقل  و زیر نظر فدراسوین فوتبال فعالیت می کند باعث شده تا پله پله پیش رویم و بتوانیم در بخش فوتسال بهترین عملکرد را داشته باشیم.
 کفاشیان در پایان گفت: اکنون تمام کشورهای آسیایی و در نهایت در جهان تلاش می‌‌کنند تا با امکانات فوق العاده ای که دارند، بهترین عملکرد را داشته باشند اما فوتسال ایران با تمام داشته های خود و حتی کمتر ازامکاناتی که دیگر کشورها داشته اند، توانسته چنین عناوین خوبی را کسب کند و بابت این عنوان ها به جامعه فوتسال و تک تک افرادی که کاندیدا شدند، تبریک می گویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز