خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس در آستانه یک رکورد بزرگ برابر سپاهان

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۲۰۷

پرسپولیس اگر مقابل سپاهان کلین‌شیت کند، به بهترین آمار خط دفاعی خود در 4 فصل اخیر خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، قرمزها در سیزدهمین بازی فصل هم موفق به کلین‌شیت شدند. آخرین باری که دروازه پرسپولیس باز شد، بازی با پیکان بود و آخرین بازی که 2 گل دریافت کردند، به بازی با همین ذوب‌آهن در هفته بیست و نهم لیگ هفدهم بازمی‌گردد.

تیم برانکو در غیاب بسیاری از مهره‌ها و در روزهای سخت محرومیت، استحکام دفاعی خود را در لیگ هجدهم حفظ و آمار بسیار خوبی را ثبت کرده است. در این فصل تنها صنعت‌نفت، نساجی، سایپا و پیکان موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس شده‌اند. نکته جالب اینکه در فصل جاری مصلح، انصاری و ماهینی که مدافعان شاخص پرسپولیس هستند، دچار مصدومیت شدند که دو دفاع کناری کل فصل را از دست دادند و مصلح هم در 2 بازی اخیر غایب بوده است!

در دوران برانکو به جز لیگ پانزدهم، پرسپولیس همواره خط دفاعی مطمئنی در اختیار داشته است. در لیگ پانزدهم قرمزها در 13 هفته ابتدایی 16 گل خوردند و آمار بسیار ضعیفی از خود بر جای گذاشتند. آنها از سپاهان 4 گل دریافت کردند و تیم‌هایی نظیر سایپا، ذوب‌آهن و... نیز 2 گل به پرسپولیس زدند اما فصل بعدی آمار گل خورده قرمزها تا پایان هفته چهاردهم مثل این فصل 4 گل بود.

در لیگ هفدهم نیز آنها تا اینجای فصل 6 گل خورده بودند. حضور سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل‌زاده مشخصا کیفیت خط دفاع پرسپولیس را بهتر کرد و باعث شد کلین‌شیت عادت تیم برانکو شود. قرمزها اما هیچ‌گاه نتوانستند در 14 هفته ابتدایی تنها 4 گل دریافتی داشته باشند!

در هفته چهاردهم لیگ شانزدهم، احسان پهلوان گل شماره 5 را به تور دروازه پرسپولیس چسباند و حالا قرمزها بار دیگر چهاردهمین بازی فصل را در اصفهان برگزار می‌کنند اما امیدوارند این بار سیدجلال و رفقا با کلین‌شیتی ارزشمند از نصف‌جهان بازگردند. در این صورت پرسپولیس به بهترین رکورد تاریخ خود با برانکو خواهد رسید و می‌تواند در پایان فصل بهترین رکورد گل خورده تاریخ را هم که به نام خودش است، جابه‌جا کند. میانگین گل خورده پرسپولیس، تقریبا یک گل در هر سه بازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز