خبرگزاری کار ایران

جواد نکونام: برنده بازی پیکان داور مسابقه بود/ در یک بازی نه چندان جذاب برنده شدیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۹۲

سرمربی نساجی پیروزی دقایق پایانی تیمش مقابل پیکان را به هواداران مازنی که در این دیدار آنها را همراهی کردند تبریک گفت و در خصوص شرایط فنی این بازی صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار برابر پیکان که با برتری تیمش همراه بود، اظهار کرد: زیاد بازی قشنگی نبود؛ می‌دانستیم پیکان روی بازی مستقیم برنامه دارد و پُر فشار کار می‌کند؛ ما هم سعی داشتیم بازی را به زمین حریف انتقال دهیم؛ بازی بیشتر روی هوا و درگیرانه بود، اما در نهایت ما توانستیم با یک گل برنده شویم؛ اما در مجموع روند مسابقه به شکلی نبود که بگوییم یک تیم می‌توانست برنده باشد.

او ادامه داد: لحظه‌ها و فرصت‌طلبی این اجازه را می‌داد تا تیم‌ها به پیروزی برسند ولی اینکه ما مهمان بودیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم، نشان می‌دهد در مجموع کار تیم ما بهتر بوده چراکه در زمین حریف به میدان می‌رویم و شرایط مهمانی و میزبانی را کنترل کردیم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: نیمه اول مسئله خاصی شاهد نبودیم ولی در نیمه دوم روی ضربات و پاس‌های بلند بازی در رفت و آمد بود ولی در نهایت توانستیم روی یک ضد حمله گلزنی کنیم؛ یک موقعیت دیگر هم داشتیم که استفاده نکردیم؛ پیکان هم روی اشتباه خط دفاعی ما صاحب فرصت شد؛ بازی پُر موقعیتی نبود ولی ما موفق شدیم از آن استفاده کنیم و برنده شویم.

نکونام راجع به داوری دیدار برابر پیکان ابراز کرد: بازی شکل خوبی نداشت و فوتبال جذابی نداشت، اما برنده این دیدار داور بود که واقعا قضاوت خوبی به همراه کمک‌های خود داشت؛ به نظرم آقای داور توانست بازی را کنترل کند و مسلط باشد؛ یک مقدار اعتراض هم وجود داشت ولی شرایط بازی طبیعی بود؛ ایشان هر وقت برای ما قضاوت کردند، عالی بوده و هیچ مشکل و اعتراضی نداشتیم؛ امروز هم به ایشان تبریک می‌گویم؛ داور برنده این بازی بود.

او در خصوص بر زمین افتادن بازیکنان تیمش در دقایق پایانی که با واکنش او همراه بود، گفت: اگر صحنه‌ای اتفاق بیافتد و بدانم بازیکنم مصدوم شده، مشکلی با بر زمین افتادن او ندارم ولی اینکه آخر بازی وقتی تیم ما یک بر صفر جلو است و فوتبال خوبی را ارائه می‌دهیم، به ضرر خودمان می‌شد؛ دیدید که بعد از گل هم دو، سه خطا گرفتیم و می‌توانستیم موقعیت داشته باشیم؛ بازی را باید نسبت به ریتمی که می‌خواهیم پیش ببریم و به خودمان ضربه نزنیم؛ تیم ما خوب بازی می‌کرد ولی اینکه اگر دقایق تلف شده زیادی اعلام می‌شد یا شکل بازی و تمرکزمان تغییر می‌کرد، به ضررمان می‌شد.

سرمربی نساجی ادامه داد: می‌دانید که بیشترین لطمه از داوری را خوردیم ولی شخصا همیشه بعد از مسابقات اعتراضم را گرفتم، نه قبل از بازی‌ها؛ می‌دانیم داوران نیز قصد اشتباه ندارند ولی این اتفاقات می‌افتد، اما اینکه تا این اندازه داوری‌ها علیه ما بود، به ضررمان شد وگرنه جایگاه واقعی نساجی بالاتر از این می‌توانست باشد.

نکونام عنوان کرد: به هر حال داوری‌ها اینطور بوده و حتی داوران مسابقات ما که قضاوت خوبی نداشتند، موجب ناراحتی ما شدند؛ یک بازی است و تمام می‌شود و می‌رود ولی ما فیلم مسابقات را می‌بینیم؛ اعتراض‌های من داخل زمین است و تمام می‌شود؛ تمرکزم را روی بازی‌های بعد می‌گذارم و روی دیدارهای قبل فکر نمی‌کنم.

او در خصوص حضور تماشاگران قائم‌شهری در بازی خارج از خانه برابر پیکان گفت: حرفی نیست که ما نزده باشیم و سخت است گفتن تشکر از این هواداران؛ این شرایطی که برای ما فراهم کردند و تیم را تشویق می‌کنند، به تیم روحیه می‌دهد؛ این برد در پایان نیم‌فصل اول مبارک تماشاگران باشد و این پیروزی باید به آنها تقدیم شود چراکه در سرما و گرما حامی تیم بودند؛ امیدوار هستم در نیم‌فصل دوم با یارگیری‌هایی که انجام می‌شود، شرایط بهتری پیدا کنیم، پُر قدرت‌تر ظاهر شویم و در جایگاه واقعی خود قرار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز