خبرگزاری کار ایران

دربی ملی پوش های ایرانی در دوحه/ برنده کیست؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۴۱

سه بازیکن ملی پوش ایرانی در لیگ ستارگان قطر مقابل هم قرار می گیرند.

به گزارش ایلنا،‌ در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر تیمهای الغرافه و الاهلی قطر از ساعت 16:30 دقیقه به مصاف هم می روند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که الاهلی در این هعفته ها جزو تیمهای قدرتمند فوتبال قطر بوده و با هدایت میلان ماچالای کهنه کار در 5 بازی اخیر به سه برد و دو تساوی رسیده اند و هم اکنون در رده پنجم قرار دارند. اما در سوی مقابل الغرافه اصلا وضعیت جالبی ندارد. آنها با 5 امتیاز کمتر نسبت به الاهلی، با 18 امتیاز یک رده پایین تر و در جایگاه ششم قرار دارند.

این تیم زردپوش هفته گذشته با نتیجه عجیب 8-1 مغلوب السد شد و در بحران فرو رفت. آنها باید این هفته در خانه خود و در دوحه از پس هم شهری شان بربیایند و فاصله خود را با آنها کاهش دهند. در طرف مقابل الاهلی با برد در این مسابقه به دنبال کاهش فاصله خود با تمیهای چهارم و سوم جدول رده بندی خواهد بود.

یکی از جذابیت های ویژه این مسابقه جدال سه بازیکن ایرانی خواهد بود. مهدی طارمی در تیم الغرافه و محمدرضا خانزاده و امید ابراهیمی در ترکیب الاهلی بازی می کنندو قطعا جدال آنها می تواند به جذابیت های این دیدار بیفزاید. هر سه نفر در تیم ملی باهم بازی می کنند و حالا طارمی باید در مقابل ابراهیمی و خانزاده قرار بگیرد.

مهاجم ایرانی الغرافه به شدت توسط رسانه های قطری و پیشکسوتان الغرافه تحت فشار است و قطعا گلزنی در این مسابقه می تواند او را به حاشیه امن ببرد و کمی از فشار انتقادات بکاهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز