خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شیلات استان خوزستان خبر داد:

سه بندر صیادی در خوزستان در حال ساخت است

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۹۷۳

مدیرکل شیلات استان خوزستان گفت: با بهره برداری از بنادر صیادی در استان مشکلات صیادان حل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نبی الله خون میرزایی اظهار داشت: با بهره‌برداری از سه بندر صیادی بحرکان هندیجان، ابوخضیر شادگان و بندر صیادی آبادان بیش از 40 درصد مشکلات تخلیه و بارگیری صیادان استان حل می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت بنادر صیادی در خوزستان، افزود: ساخت سه بندر صیادی در استان از جمله پروژه‌های ملی محسوب می‌شوند که سازمان شیلات کشور تامین کننده اعتبارات این پروژه‌ها است و در این راستا باید اقدامات با سرعت بیشتری انجام گیرند. 

خون میرزایی ادامه داد: بنادر صیادی بحرکان هندیجان، ابوخضیر شادگان و بندر صیادی آبادان، سه بندری هستند که روند ساخت آن‌ها در حال انجام است و باید با سرعت بیشتری پیش روند.                                         

مدیرکل شیلات خوزستان تصریح کرد: در بازدیدی که روزهای اخیر به همراه کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی شیلات کشور، از بنادر صیادی بحرکان هندیجان، ابوخضیر شادگان و بندر صیادی آبادان انجام دادیم، در جریان مشکلات صیادان و آخرین روند ساخت این بنادر قرار گرفتیم.

خون‌ میرزایی افزود: مهمترین دستاورد این بازدید میدانی، بررسی مشکلات اجرایی احداث این بنادر و ایجاد بستر لازم برای پیگیری مشکلات صیادان و تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها است.  

وی با بیان این‌که مبلغ مورد نیاز برای تکمیل این سه پروژه 50 میلیارد تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از سه بندر صیادی بحرکان هندیجان، ابوخضیر شادگان و بندر صیادی آبادان بیش از 40 درصد مشکلات تخلیه و بارگیری صیادان استان حل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز