خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد:

تعیین تکلیف محکومین مالی/ ایرادت و ضعف‌های برخی حوزه‌های قضایی برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۵۷

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان بر تعیین تکلیف محکومین مالی خصوصا محکومین مالی شورای‌های حل اختلاف تاکید کرد و افزود: بایستی در کمترین زمان این کار در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها صورت گیرد .

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در شهرستان‌ها گفت: شناخت بنده از حوزه‌های قضایی با توجه به سفرهایی که داشتم نسبت به عملکرد و وجود ظرفیت‌ها در این حوزه‌ها بیشتر شد و براساس بررسی‌ها و مشاهدات در برخی حوزه‌های قضایی در انجام امور برجستگی‌هایی مشاهده می‌شد، البته در برخی حوزه ها هم ایرادات و ضعف‌هایی هست که باید برطرف شود .

رئیس شورای قضایی استان زنجان با بیان اینکه استحکام و اتقان آراء در نشست‌های قضایی محقق خواهد شد، افزود: نشست‌های قضایی در کلیه شهرستان‌ها با مشارکت حداکثری قضات و بصورت منظم  برگزار شود .

وی بر رعایت انضباط اداری و نظارت دقیق روسا و دادستان‌های حوزه های قضایی بر مجموعه خود را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: سیاست‌های قوه قضاییه بایستی در کلیه حوزه های قضایی با جدیت اجرا شود .

رئیس کل دادگستری استان زنجان از ایجاد کمیته ارتقاء بهره وری در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: با ایجاد این کمیته برنامه ریزی و پیگیری‌ها در خصوص اقدامات لازم جهت تخصیص میزان بهره وری به کارکنان انجام خواهد شد و در این زمینه به یک حرکت جهادی نیازمندیم .

حجت الاسلام صادقی نیارکی خطاب به روسا و دادستان‌های حوزه های قضایی مبنی بر تعیین تکلیف محکومین مالی خصوصا محکومین مالی شورای های حل اختلاف افزود: تأکید می کنم بایستی در کمترین زمان این  کار در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها صورت گیرد .

وی در ادامه از خدمات و تلاش‌های ارزشمند منصور بلباسی معاون سابق  مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند با اهداء لوح، تقدیر کرد.

در ابتدای این جلسه روسا و داستان‌های حوزه های قضایی به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات حوزه خوداقدام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز