خبرگزاری کار ایران

واکنش مورینیو به نقل و انتقال منچستر؛ اینجا از زمان فرگوسن به افول رفت!

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۱۵

ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد می‌گوید مطمئن نیست که بتواند تیمش را در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه تقویت کند و اینکه خرید‌های شیاطین سرخ در بازار مانند روزهایی نیست که فرگوسن هدایت این تیم را برعهده داشت.

به گزارش ایلنا، مورینیو تا یک ماه دیگر این فرصت را خواهد داشت که با خرید بازیکنان جدید کم و کاستی‌های موجود در تیمش را جبران کند اما او به خرید ستاره‌هایی که بتوانند من‌یونایتد را از بحران نجات دهند چندان خوشبین نیست.

آقای خاص در یک کنفرانس خبری گفت: «راستش را بخواهید من فکر نمی‌کنم که ما برای خرید بازیکن دست به کار شویم. اگر هم بخواهیم بازیکنی بخریم، من می‌گویم حداکثر یک نفر خواهد بود و فکر نمی‌کنم که بیشتر از این بازیکنی به تیم ما اضافه شود.» گفته می‌شود که مورینیو قصد خرید یک مدافع را دارد، مدافعی در حد و اندازه همان بازیکنانی که او در تابستان قصد خریدشان را داشت و ناکام ماند. آقای خاص اما به هواداران هشدار داد که در بازار ژانویه هم ممکن است نتواند چنین مدافعی را به خدمت بگیرد چون منچستریونایتد برخلاف گذشته دیگر تیم غالب بازار نقل و انتقالات نیست.

مورینیوی 55 ساله با اشاره به قدرت مالی سایر باشگاه‌های انگلیسی برای رقابت با منچستریونایتد در خرید بازیکنان جدید، ادامه داد: «آیا منچستریونایتد از نظر قدمت، جایگاهی بزرگ‌تر از تاتنهام هست یا نه؟ با تمام احترامی که برای تاتنهام به‌عنوان یک باشگاه حیرت‌آور قایلم اما باید بگویم که همه در جواب این سوال خواهند گفت بله. اما آیا ما الان می‌توانیم بهترین بازیکنان تاتنهام را بخریم؟ خیر چون این باشگاه آنها را نمی‌فروشد. البته آنها واقعاً قوی هستند و به همین دلیل می‌توانند بگویند نه، نمی‌فروشیم. چند سال پیش، بهترین بازیکن تاتنهام چه کسی بود؟ مایکل کریک و چند سال بعد بهترین بازیکن آنها چه کسی بود؟ دیمیتار برباتوف. آن زمان منچستریونایتد هر دوی آنها را خرید اما آیا الان ما می‌توانیم هری کین را از تاتنهام بخریم؟ دله آلی، کریستین اریکسن و سون هئونگ مین را بخریم؟ آیا می‌توانیم به آنجا برویم و بهترین بازیکنان‌شان را بیاوریم؟ خیر. پس الان کدام تیم قوی‌تر است؟ آنها یا ما؟ می‌دانم که ما باید بهتر از اینها کار کنیم اما مقایسه کردن ما با جایگاهی که منچستریونایتد در گذشته داشت غیرممکن است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز