خبرگزاری کار ایران

فرزند مدیرعامل سابق پرسپولیس مدعی تصاحب صندلی مدیریت

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۰۴

با توجه به کناره‌گیری علیرضا رحیمی از مدیریت فدراسیون هندبال، اکنون فرزند او مدعی جدی جانشینی وی محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، در پایان مهلت قانونی ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون هندبال 16 نفر ثبت‌نام کردند. بعد از استعفای علیرضا رحیمی از ریاست فدراسیون هندبال به دلیل بازنشسته بودن، وزارت ورزش رمضانعلی دولو را به‌عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد و بعد از آن ثبت‌نام از کاندیداهای این فدراسیون آغاز شد. از ۲۶ آبان ماه ثبت‌نام از کاندیداها به مدت ۱۰ روز کاری آغاز شد که با پایان وقت اداری دیروز ۱۰ آذرماه، 16 نفر برای پست ریاست فدراسیون هندبال ثبت‌نام کردند.

در میان اسامی ثبت‌نام شده نام محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل نایب رییس فدراسیون و میترا نوری نایب رییس سابق بانوان فدراسیون نیز دیده می‌شود. پس از تایید صلاحیت کاندیداها، زمان برگزاری مجمع انتخاباتی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌شود. مرتضی حسن‌پور، فاطمه ابوالقاسمی (رییس پیشین فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک)، میترا نوری (نایب رییس سابق فدراسیون هندبال)، رفعت حقیقی، حمید علی‌آقانژاد، پورکیانی، علی‌اکبر خوش‌نویس، رضا مهدوی، احمد گواری، هادی خلیلی، محمدرضا رجبی، علیرضا پاکدل، علی جانی (معاون اداره کل لرستان)، مرتضی غلامپور (روانشناس سابق تیم ملی)، خسرو ابراهیم‌زاده و مهدی واعظی از جمله نفراتی هستند که برای این پست ثبت‌نام کرده‌اند.

نکته قابل توجه این فهرست، رضا مهدوی است، پسر ابوالحسن مهدوی که سابقه ریاست بر فدراسیون هندبال را دارد.  هندبال ایران که پس از چند رییس فدراسیون مقطعی، به دنبال ثبات با رحیمی بود، حالا یک بار دیگر دستخوش تغییر خواهد شد و باید دید این‌بار چه کسی رییس این فدراسیون می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز