خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۱۱ آذر صورت گرفت؛

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۰۵۳

نماینده ولی‌فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، متن پیام مشترک رسول فلاحتی و مصطفی سالاری به این شرح است:

هر ساله با فرارسیدن یازدهم آذر طنین حماسه‌ ماندگارروحانی مبارز، میرزاکوچک جنگلی به گوش می‌رسد که پس از گذشت قریب به یک قرن رشادت‌های او و یاران دلاورش همچون مشعلی فروزان، در دل و جان مردم ایران اسلامی جاودانه مانده است.

بی تردید میرزاکوچک جنگلی با پایه‌گذاری جنبش جنگل و رهبری آن به عنوان یکی از مردمی ترین نهضت های محلی ایران، از همت، اراده، شخصیت و هویّت خود هزینه کرد تا به یک نسل اراده ای مستحکم، امید به آینده و عزمی پولادین برای پیشرفت و شکوفایی ببخشد.

گیلانیان با فرهنگ، ولایتمدار، بصیر و انقلابی نیز همواره با تأسی از روحیه استکبارستیزی و حق‌طلبی سردار جنگل توانسته‌اند در مسیر پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرمین برگ زرین پرافتخاری را از خود به یادگار بگذارند.

 اینجانبان در آستانه یازدهم آذر سالروز شهادت روحانی غیور میرزاکوچک جنگلی و گرامی‌داشت طلاب، روحانیون و علمای شهید گیلان، ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهدای والامقام، از مردم ولایتمدار گیلان دعوت می کنیم تا ضمن شرکت در مراسم یادواره این شهیدان در صبح روز یکشنبه یازدهم آذر در جوار مزار میرزا کوچک جنگلی مسجد سلیمانداراب رشت با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید عهد نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز