خبرگزاری کار ایران

برانکو: ماهینی را از فهرست خارج نمی‌کنیم/ مک درموت؟ او را نمی‌شناسم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۷۵۱

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط اخیر این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، برانو ایوانکوویچ، سرمربی سرخپوشان با اشاره به تقابل سابق با ذوب آهن و خاطرات تلخی که از این تیم دارد گفت: بازی با ذوب آهن است. تجربه بدی از بازی با ذوب‌آهن دارم و بازی‌های سختی مقابل آن‌ها انجام داده‌ایم. مربی آن‌ها عوض شده که یک نکته مثبت برای آن‌هاست. امتیازی که برابر فولاد گرفتند به آن‌ها انگیزه داده است. مثل همه بازی‌ها برابر آن‌ها بازی سختی داریم. مطمئن هستیم که ذوب‌آهن برای سپاهان بازی نمی‌کند و برای خودش و هوادارانش بازی می‌کند.

وی ادامه داد: قبلا هم گفته بودیم که بزرگترین رقبای ما استقلال، تراکتور و سپاهان خواهند بود که البته پدیده هم در بین شان قرار گرفته که دیدیم که با لیاقت در صدر حاضر هستند. یک تیم خوب که یحیی به خوبی آنها را هدایت می کند. البته هدف ما این است که برای سومین بار قهرمان شویم. می خواهیم این بخش از فصل را با بیشترین امتیاز ممکن به پایان برسانیم. محمد انصاری، حسین ماهینی و سیامک و مصلح در در اختیار نخواهیم داشت.

برانکو در پاسخ به اینکه آیا مهرداد محمدی در لیست خرید این تیم قرار دارد و آیا لیست خرید داده است گفت: ما چند ماه قبل چهار بازیکن را خریدیم. سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی و مهدی شیری. البته اکنون نگاه خواهیم کرد بعد از ماهینی و انصاری مصدوم شدند. ماهینی را البته انتظار داریم تا عید نوروز به ما اضافه شود. ماهینی تا نوروز آماده و بازی خواهد کرد و از لیست خارج نخواهیم کرد. مصدومیتی است که زمان بیشتری نیاز دارد و انتظار داریم تا سه ماه آینده آماده شود.

برانکو در واکنش به سوالی درباره حواشی شکل گرفته در خصوص بیانیه کی روش، پست درموت و ... گفت: کدام؟ چه کسی را می گوید؟ ( یکی از خبرنگاران می‌گوید که درموت دستیار کی روش پستی در این باره منتشر کرده است) درموت را نمی شناسم! من یک میلیون فالوور دارم که دنبالم می کنند و من نمی توانم یک میلیون را دنبال کنم که چه می نویسند و خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز