خبرگزاری کار ایران

فنونی زاده: حرکت عالیشاه ناشایست بود / زنوزی به ماجرای نمایش پرچم ژاپن پایان بدهد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۹۳

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید ماجرای نمایش پرچم ژاپن در ورزشگاه‌ها از سوی طرفداران تبریزی باید زیر نظر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی برطرف شود.

مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با ایلنا درباره برتری تیم پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بازی نکات فنی آنچنانی نداشت، نکته مثبت آن سه امتیاز خارج از خانه بود که در آینده به درد پرسپولیس می‌خورد.  در کنار آن بازی دو نکته منفی هم داشت. بازیکنان نباید در خانه حریف چنین رفتاری داشته باشند، درگیری احمد نورالهی و علیرضا بیرانوند، از نظر من هرچه باید بیرانوند به عنوان دروازه بان همه چیز را بهتر می‌بیند و سیدجلال باید دخالت می‌کرد تا زود این مسئله برطرف شود.

فنونی زاده ادامه داد: اگر من جای آقای برانکو بودم، سوای نتیجه، ایشان که مقابله با شایسته سالاری را نشان داده باید مقصر اصلی احمد نوراللهی یا هر کسی دیگری بود را در بین دو نیمه تعویض می‌کرد؛ به هر حال فرقی نمی‌کرد او بازی کند یا نه. ما بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: کار امید عالیشاه هم ناشایست بود، توپ به بیرون رفته بود و او اینگونه طرفداران را تحریک کرد. این اتفاقات به موازات بازی با کاشیما افتاد. آقای زنوزی باید به این ماجرا ورود کند و بگوید که نمایش پرچم ژاپن را تمام کنید. الان هر تیم تبریزی که به تهران بیاید مطمئن باشید چنین اتفاقی می‌افتد. این‌ها روی زشت فوتبال است و کمیته انضباطی باید برخورد کند تا دوباره تکرار نشود. هم و غم ما این است که بانوان به ورزشگاه ورود کنند اما با اتفاقاتی که شاهد آن هستیم از چنین هدفی دور می‌شویم. 

فنونی زاده درخصوص گروه سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه گروه استقلال را می‌گویند اما گروه ما هم سخت است. از این گروه به نظرم به راحتی نه اما صعود می‌کنیم. در مراحل بعدی بسیار شرایط پیچیده می‌شود و با ورود بازیکنان جدید نیمکت بهتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز