خبرگزاری کار ایران

آل نعمه: مقابل سایپا محکوم به برد بودیم / بعد از جام جهانی چشم خوردم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۲۵

مدافع تیم استقلال خوزستان می‌گوید با توجه به شرایط جدولی آنها محکوم به شکست سایپا بودند ام در نهایت به یک امتیاز بسنده کردند.

به گزارش ایلنا،‌ احمد آل نعمه پس از تساوی استقلال خوزستان مقابل سایپا گفت: بازی خوبی بود. ما می دانستیم هم سایپا به خاطر اینکه در هفته های قبل نتایج خوبی نگرفته بود، محکوم به برد است. ما هم همه از شرایطمان آگاه هستند که چه اتفاقاتی افتاد.

او ادامه داد:‌ نتایج خوبی هم نگرفته بودیم و به نوعی محکوم به برد بودیم. خدا را شکر می کنم که توانستیم با دست پر از زمین خارج شویم. فکر می کنم امروز بچه ها سنگ تمام گذاشتند. مهم ترین مسئله با انگیزه بودن بچه ها بود که امروز باعث شد به همراه تلاش کادر فنی خدا را شکر نتیجه بگیریم.

او درباره سرمربی تیم گفت: بعد از اتفاقی که برای آقای یزدی افتاد، مدیریت با آقای بوستانی که دستیار سرمربی قبلی بودند تماس گرفتند و خواستند که فعلا تا نیم فصل تیم را کمک کنند. آقا ایمان هم بزرگ تیم است. مصدومیتی هم برایش پیش آمده که یک ماه از میادین دور است. در کنار آقای بوستانی حضور دارد و هر دو به عنوان مربی، کادر فنی تیم ما را تشکیل داده اند.

آل نعمه در مورد تقسیم شادی گل با ایمان مبعلی نیز گفت: او بالاخره در تیم محبوب است و بچه ها دوستش دارند. بازیکنان چون از مصدوم بودن او ناراحت بودند، تصمیم گرفتند شادیشان را با وی تقسیم کنند.

او درباره قراردادی که در لیگ چهاردهم بسته بود و افتی که پس از آن داشت، گفت: بعد از اینکه از جام جهانی برگشتیم، از همان سال چشم خوردم. یک قرارداد 1 میلیارد و چهارصدی بستم و گفتند گران ترین بازیکن هستی. انگار نه انگار که کسی بیشتر از من پول گرفته بود. من بعد از جام جهانی انتخاب خوبی داشتم. به تراکتور رفتم که به خاطر برخی اتفاقات نیم فصل جدا شدم و به فولاد رفتم. در فولاد هم می خواستم در جام باشگاه های آسیا کمک کنم. بعد از آن هم یک سری اتفاقات برایم افتاد که انتخاب های خوبی نداشتم. همین که سالم هستیم و در لیگ بازی می کنیم، خدا را شکر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز