خبرگزاری کار ایران

جزئیات و ناگفته‌های درگیری شدید عالیشاه و تبریزی‌ها/ صحنه‌های زشت بنیان دیزل

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۴۰۲

امید عالیشاه روز عجیبی را در ورزشگاه بنیان دیزل پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا، در بعد از ظهر یک روز آخر هفته، تبریزی که غبار آلودگی به رویش نشسته بود میزبان بازی حساس دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس در ورزشگاه شش هزار نفری بنیان دیزل بود. به خاطر بازی چند روز قبل پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی هنوز هواداران دو تیم علی الخصوص تبریزی ها ناراحت بودند و این بار به جای پرچم ژاپن، نام کاشیما را صدا می زدند.

در همان دقایق ابتدایی امید عالیشاه یک خطای سفت و سخت را روی مدافع تیم ماشین سازی مرتکب شد و همین کافی بود تا هواداران تبریزی به او فحاشی کنند. با این حال عالیشاه برای اینکه جو به هم نریزد دستی به سمت آنها تکان داد و عذرخواهی کرد. عالیشاه چند دقیقه بعد یک خطای دیگر را مرتکب شد و سعی کرد با ترک سریع محل اوضاع را خراب تر نکند.

در نیمه دوم بازی با حساسیت زیادی دنبال می شد. امید علی رغم تلاش فراوان هنوز نتوانسته بود به تیمش یاری برساند و از طرفی خستگی چند بازی اخیر هم کاملا در ساق پا و چهره اش مشخص بود. در کنار همه اینها، اعتراضات تماشاگران حاضر در زمین به او به خاطر حضور نه چندان موفقش در تراکتورسازی کمی مکدرش کرده بود.

جزئیات و ناگفته‌های درگیری شدید عالیشاه و تبریزی‌ها/ صحنه‌های زشت بنیان دیزل

دقیقه 86 بود که یک توپ در سمت راست برای عالیشاه ارسال شد اما سرعت توپ به حدی بود که او هر چقدر تلاش کرد به آن نرسید. به محض خارج شدن توپ از زمین، امید در یک تصمیم عجیب شوت بسیار محکمی را به سمت تماشاگران تبریزی که پشت دروازه دی خسوس حضور داشتند؛ زد. شوتی که اگر نرده های بین سکوها و پیست کنار زمین نبود؛ می توانست به راحتی یک یا چند نفر را به شدت مجروح کند.  تماشاگران حاضر در آن قسمت همگی به سمت نرده ها دویدند و بطری آب و پوست موز و هر چیزی که دور و برشان بود را به داخل زمین پرتاب کردند. طبیعتا بعد از این حرکت، کل ورزشگاه به دیگ جوشانی تبدیل شد. هواداران یکصدا بدترین فحش ها را نثار عالیشاه کردند و امید هم دیگر آن آدم صبور دقایق اولیه نبود.

عالیشاه با دستهایش ابتدا جواب هواداران تیم حریف را داد و سپس با بالا بردن و تکان دادن هر دو دستش از تبریزی ها می خواست تا با صدای بلندتر به او فحش بدهند. صحبت های زیر لب احمد موسوی، رضا مهاجری، سید جلال حسینی و ... هم کارساز نبود. امید به حرف هیچکس گوش نمی داد و دقایق مقابل هواداران تیم حریف قرار گرفته بود.

جزئیات و ناگفته‌های درگیری شدید عالیشاه و تبریزی‌ها/ صحنه‌های زشت بنیان دیزل

چند دقیقه بعد ارسال زیبای شماره 2 پرسپولیس باعث شد تا گل اول و پیروزی بخش سرخپوشان وارد دروازه تیم میزبان شود. همین کافی بود تا عالیشاه به سمت دوربین ها بیاید و فریاد بلندی از شادی را سر بدهد. او بعد از شرکت کردن در حلقه شادی هم تیمی هایش، بازهم به سمت هواداران تیم حریف رفت و با بالا بردن و تکان دادن دست هایش برای آنها کری خواند و روی اعصابشان قدم زد.

بعد از مسابقه امید راجع به اتفاقاتی که در زمین رخ داد صحبت کرد و گفت از اول بازی به او فحاشی می شده و در نهایت از مردم آذربایجان عذرخواهی کرد تا فعلا پرونده او و هواداران تبریزی در اینجا بسته شود. باید دید در بازی برگشت پرسپولیس و تراکتور در یادگار امام بزرگ، چه استقبالی از عالیشاه به عمل می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز