خبرگزاری کار ایران

اگر تیمی که ذوب آهن را شکست داد، حفظ می‌شد ما فینالیست آسیا بودیم

شفر: مانند یک پدر دست همه بازیکنان و گرو را می‌گیرم / نگران الهلال و العین و دیگر تیم‌ها نیستم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۳۵۲

سرمربی استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: ما زمان کافی داریم و تیم جدیدی می‌سازیم. وقتی بازیکنی به ما اضافه می‌شود، او باید سبک بازی ما را یاد بگیرد. همان چیزی که فصل گذشته نیز گفتم، ما با فوتبال خوب و پاس های خوب می‌توانیم در لیگ قهرمانان برنده باشیم.

 به گزارش ایلنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ارزیابی از بازی

بابت عملکرد تیمم خوشحال هستم. ما خیلی فوتبال خوبی ارائه دادیم. فشار روی استقلال بالا است و بعد از برد هفته گذشته که برای ما بسیار مهم بود، اعتماد به نفس بازیکنان بیشتر بود و امروز نیز در چهره بازیکنان لبخند بود. بابت دو بازیکن خط میانی استقلال یعنی فرشید باقری و طارق که گلزنی کردند، خوشحال هستم. قبل از مسابقه به طارق گفتم در عراق شوت زدی؟ که او گفت بله و من از او سوال کردم چرا اینجا گل نمی زنی؟ باید از همه بازیکنان چه آن‌ها که در زمین بودند و چه روی نیمکت حضور داشتند، تشکر کنم. ما در تمرینات روی پاس‌ها، ارسال‌ها، فوتبال تک ضرب و این مسائل کار کردیم و از این بابت بسیار خوشحالم.

وی افزود: روز گذشته درباره بازیکنان جوان سوال کردید و من گفتم که صیادمنش در خیلی از بازی‌ها و بازی تیم امید به میدان رفته است و او یک مقدار خسته بود و نباید از ابتدا بازی می کرد. او یک گل فوق العاده زد و اگر خوش شانس‌تر بود، می‌توانست باز هم گلزنی کند. بازیکنان ما و جوان‌ها روز به روز بهتر می‌شوند. این صحبت‌هایی که انجام دادم درباره بازی بود. از یک مساله خوشحال نیستم و البته ناراحت هستم. زمانی‌که می‌بینم و می‌شنوم برخی کارها با بازیکنان ما انجام می‌شود. مانند گرو؛ او در تمرینات با تمام توان خود تلاش می‌کند و هفته به هفته بهتر می‌شود. او بازی قبلی گل نزد اما دو پاس خوب ارسال کرد. الان نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم اما شاید در نشست بعدی درباره برخی اتفاقات صحبت کنم. من مانند یک پدر دست همه بازیکنان و گرو را می‌گیرم.

نیمکت نشینی برخی بازیکنان

گرو امروز شرایط خوبی نداشت. او با من صحبت کرد و گفت احساس خوبی ندارد. زکی پور اگر کارت زرد نمی‌گرفت، گرو به زمین می‌آمد. ما باید به تیموری برای مسابقه بعدی زمان می‌دادیم. من در تمرین همیشه نگاه می‌کنم که چه کسی تلاش می‌کند. همه بازیکنان باید برای موقعیت خود بجنگند و همه بازیکنان مانند میلاد، فرشید و بقیه برای رسیدن به جایگاه خود بجنگند.

قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

قبلا در این‌باره صحبت کردم. مشکل قرعه کشی شاید زرندی بود که به این قرعه کشی رفت (خنده). فصل قبل نیز گفتند شاید ما شانسی نداریم اما به جمع ۴ تیم برتر رسیدیم. اگر تیمی که ذوب آهن را شکست داد، حفظ می‌شد ما فینالیست بودیم. من نگران الهلال و العین و دیگر تیم‌ها نیستم. ما زمان کافی داریم و تیم جدیدی می‌سازیم. وقتی بازیکنی به ما اضافه می‌شود، او باید سبک بازی ما را یاد بگیرد. همان چیزی که فصل گذشته نیز گفتم، ما با فوتبال خوب و پاس های خوب می‌توانیم در لیگ قهرمانان برنده باشیم.

صحبت پایانی

از هواداران استقلال بابت حضورشان تشکر می کنم. همیشه از دیدن آن‌ها خوشحال می‌شوم. زمانی‌که ما به هواداران نیاز داریم، آن‌ها پشت ما هستند و می‌خواهم از آن‌ها برای قدرتی که به ما می‌دهند، تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز