خبرگزاری کار ایران

حق با باشگاه ذوب آهن است یا سازمان لیگ؟

سند کارت زرد چهارم عبدالله کرمی (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۲۶۲

سازمان لیگ در پاسخ به اعتراض باشگاه ذوب آهن عنوان کرد کرمی 3 اخطاره است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته ذوب آهن در اهواز میهمان فولاد خوزستان بود و نتیجه بازی در پایان تساوی یک - یک بود و دو تیم با تقسیم امتیازات از زمین مسابقه خارج شدند.

در همین راستا صبح امروز نامه‌ای از سوی باشگاه ذوب آهن به سازمان لیگ ارسال شد و در آن حضور عبدالله کرمی در بازی این تیم مقابل فولاد به دلیل 4 اخطاره بودن غیر قانونی عنوان شد.

ذوبی‌ها با اعلام دیدارها و دقایقی که کرمی 4 کارت زرد خود را در آن دریافت کرده به حضور این بازیکن در ترکیب حریف خود معترض شدند. آنها عقیده داشتند کرمی در بازی با پیکان، پارس جم، نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان کارت زرد گرفته است.

در همین راستا، سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مصاحبه با خبرگزاری فارس عنوان کرد که کرمی 3 اخطاره است و اخطارهای بود در بازی با پیکان، پارس جم و نفت مسجد سلیمان به ثبت رسیده است و این نشان از اختلاف باشگاه ذوب آهن با سازمان لیگ بر سر اخطار کرمی در دقیقه 43 بازی با استقلال خوزستان است.

ویدیوی زیر مربوط به صحنه‌ای است که استقلال خوزستان موقعیت گل به دست می‌آورد و پس از آن دوربین عبدالله کرمی را در حال صحبت با داور مسابقه نشان می‌دهد در حالیکه داور مشغول یادداشت شماره بازیکن روی کارت خودش است و اینطور تصور می‌شود که کرمی به دلیل اعتراض به داور اخطار گرفته است. گزارشگر بازی هم عنوان می‌کند کرمی از داور اخطار گرفته است. در حالیکه فاصله کمی میان از دست رفتن حمله استقلال خوزستان و حضور کرمی مقابل داور وجود دارد و تصویری از یک صحنه قبل که کرمی مشغول اعتراض به داوری است به نظر می‌رسد اخطار داور به کرمی بابت اعتراضش بوده و از این نظر حق با باشگاه ذوب آهن است.

حجم ویدیو: ۲.۳۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز