خبرگزاری کار ایران

آذری: درباشگاه ذوب‌آهن برای تبریزی همیشه باز است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۶۷۳

مرتضی تبریزی با استقلالی‌ها به اهواز نرفت تا گفته شود در لیست فروش استقلال قرار گرفته و شفر او را نمی‌خواهد و نیم فصل از استقلال جدا می‌شود

به گزارش ایلنا، مرتضی تبریزی با استقلالی‌ها به اهواز نرفت تا گفته شود در لیست فروش استقلال قرار گرفته و شفر او را نمی‌خواهد و نیم فصل از استقلال جدا می‌شود.

پستی هم که این بازیکن درفضای مجازی منتشرکرد، مبنی بر دلتنگ شدنش برای همبازی‌های سابقش در ذوب آهن باعث شد، این خبر رنگ بوی بیشتری بگیرد.

درهمین راستا گفته می‌شود درصورت خروج از لیست شفر در نیم فصل، مقصد بعدی این مهاجم ذوب آهن است و دوباره به اصفهان برمی‌گردد.

دراین ارتباط با سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن صحبت کردیم که او در واکنش به این موضوع می‌گوید باشگاه ذوب آهن خانه مرتضی است و هر موقع بخواهد می‌تواند برگردد. 

اوضاع تبریزی در استقلال اصلا خوب نیست.

نمی‌دانم و اطلاع ندارم ولی این طبیعی است؛ بازیکن تا بخواهد در تیم جدیدش جا بیفتد زمان می‌برد.

اما تبریزی با توجه به چند بازی به نظر می‌آید موفق نبوده و شفر هم از او راضی نیست و در واقع خرید خوبی نبوده؟

این سوال که چرا موفق نبوده را باید خود تبریزی و بعد شفر جواب بدهند چرا که این مساله به من ربطی پیدا نمی‌کند. بازهم تاکید می‌کنم او احتیاج به زمان دارد.

او با انتشار پستی در فضای مجازی برای همبازی‌های سابقش دل تنگی کرده و برداشت همه از این پست با توجه به موقعیتش در استقلال، بازگشت به ذوب آهن بوده؟

اول اینکه من پست او را ندیده‌ام و نمی‌توانم اظهارنظر کنم، بنابراین خود مرتضی باید توضیح دهد. اما این را می‌توانم بگویم او رابطه خوبی با همبازی‌هایش در ذوب آهن داشت و اگر پستی گذاشته زیاد عجیب نیست.

اگر مرتضی در لیست فروش استقلال قرار بگیرد شما دوباره او را جذب می‌کنید؟

ذوب آهن خانه مرتضی است و او هر وقت بخواهد می‌تواند به خانه‌اش برگردد.

پس شما اعلام آمادگی می‌کنید؟

بحث اعلام آمادگی نیست. من با صراحت و شفاف می‌گویم در باشگاه ذوب آهن برای او همیشه باز است.

آیا او می‌تواند مشکل خط حمله شما را حل کند و در ذوب آهن به همان بازیکن همیشگی تبدیل شود؟

ببینید مرتضی بازیکن زحمت کشی بوده و هست و مطمنا می‌تواند مثل گذشته به ما کمک کند. البته او در هر تیم باشد می‌تواند به آن تیم کمک کند. بازهم تاکید می‌کنم باشگاه ذوب آهن خانه خودش است و هر موقع که بخواهد می‌تواند به خانه‌اش برگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز