خبرگزاری کار ایران

مربی سابق استقلال در نقش ناصر الجوهری

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۳۶

کمک مربی سابق استقلال و تیم امیر قلعه نویی که وظیفه تمرین دروازه‌بانان را عهده دار بود، این روزها شرایط عجیبی را دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، کریم بوستانی مربی استقلال خوزستان وظیفه هدایت این تیم را در برابر استقلال تهران به عهده گرفت. پس از اینکه سیروس پورموسوی سرمربی جدید استقلال خوزستان ساعاتی پس از امضای قراردادش اعلام کرد نمی‌تواند با این باشگاه همکاری کند، کریم بوستانی مربی دروازه‌بان‌های استقلال خوزستان مسوولیت هدایت آبی‌پوشان جنوبی در بازی با استقلال تهران را به عهده گرفت.

چند روز بعد از صدور حکم فیفا مبنی بر کسر شش امتیاز از تیم استقلال خوزستان، هیات مدیره این باشگاه در اقدامی عجیب و غریب داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان را از سمت خود برکنار کرد تا سیروس پورموسوی را به‌عنوان سرمربی جدید معرفی کنند. پورموسوی اما ساعاتی بعد از امضای قرارداد اعلام کرد نمی‌تواند با استقلال خوزستان همکاری کند و به‌ همین دلیل کریم بوستانی از سوی مدیران باشگاه مسوولیت فنی این تیم را برای بازی مقابل استقلال تهران عهده‌دار شد.

بوستانی از ابتدای فصل به‌عنوان مربی در کادر فنی استقلال خوزستان حضور داشته است. بوستانی سال‌هاست که در خوزستان نقش ناصر الجوهر عربستانی را بازی می‌کند. در عربستان وقتی سرمربی تیم ملی این کشور برکنار می‌شد، ناصر الجوهر به صورت موقت هدایت تیم را به عهده می‌گرفت که در ایران هم کریم بوستانی در تیم‌های خوزستانی و مخصوصا استقلال اهواز بارها چنین کاری انجام داده که حالا هم در استقلال خوزستان دارد آن را تکرار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز