خبرگزاری کار ایران

خانم بازیگر منتقد جدی کارلوس کی‌روش شد؛ دلار می‌گیرند و غر می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۰۶۰

لیلا اوتادی هم به جمع منتقدین عملکرد کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران پرداخت.

به گزارش ایلنا، لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه زنده رود از شبکه اصفهان در بخشی از صحبت‌هایش به مسائل مربوط به کارلوس کی‌روش و رفتار سرمربی تیم ملی ایران طی چند وقت اخیر پرداخت.

لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی است؛ او کار خود را در دنیای سینما با فیلم چشمان سیاه آغاز کرده و با سریال "مهر و ماه" به قاب تلویزیون‌های خانگی آمده است؛ با این حال در آخرین صحبت های خود و در شرایطی که خود را علاقمند به ورزش فوتبال هم نمی داند، به صحبت های کی روش در مورد سختی کارش در ایران واکنش نشان داده است !

او صحبت هایش را در مورد کی‌روش اینگونه مطرح می کند :« دیشب در اخبار چیزی دیدم که می گفتند در ایران به او خیلی سخت گذشته؛ از حرف هایی هم استفاده کردند که شاید درست نباشد بگویم، ولی معنی اش این بود که تو چه غلطی در ایران می کنی؟! (کی‌روش خطاب به خودش).

اوتادی ادامه داد: این همه پولی که شما به دلار گرفته اید و و و؛ من خیلی از این موضوع ناراحت می شوم، که به ایران می آیند و غر هم می زنند؛ اگر بد است، خب نیایید. همین که مردم را به جام جهانی برده اید و مردم خوشحال هستند، کافی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز