خبرگزاری کار ایران

با دعوت کمیته بین المللی المپیک

حضور نماینده ایران در کنفرانس بررسی اختلالات قلبی عروقی ورزشکاران المپیکی

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۹۳۶

فرزانه ترکان در کنفرانس بین‌المللی بررسی اختلالات قلبی و عروقی ورزشکاران المپیکی در رم شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، فرزانه ترکان به نمایندگی از جامعه پزشکی ورزشی کشورمان و با دعوت کمیته بین المللی المپیک در کنفرانس تخصصی بررسی علل اختلالات قلبی عروقی ورزشکاران المپیکی حضور یافت.

این دوره توسط IOC  و به منظور آشنایی پزشکان تیمهای ورزشی با روشهای نوین تشخیص و بررسی اختلالات احتمالی قلبی عروقی ورزشکاران و همچنین تغییرات فیزیولوژی قلب حین ورزش، تشخیص به موقع مشکلات قلبی به منظور پیشگیری و درمان به موقع انها طی روزهای اول و دوم آذرماه در شهر رم ایتالیا برگزار شد.

در این دوره ۶۰ پزشک مجرب با انتخاب کمیته بین المللی المپیک (IOC) از کشورهای مختلف حضور داشتند.

این دوره از کنفرانس تخصصی و بین المللی با بحث های تئوری و نیز کارگاه عملی تشخیص اختلالات برگزار شد و هدف نهایی آن ارتقاء سلامت ورزشکاران المپیکی خصوصا سلامت قلبی آنها و  پیشگیری از وقوع اختلات ناشناخته قلبی حین رقابت های ورزشی بود.

فرزانه ترکان نماینده انتخابی کمیته بین المللی المپیک از ایران ضمن حضور موثر در این دوره، پیشنهاد طرح جامع بررسی شرایط قلبی عروقی ورزشکاران المپیک را به کمیته ملی المپیک ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز