خبرگزاری کار ایران

بحران در اردوی پرسپولیس / بازیکنان اعتصاب کردند

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۸۲۰

بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات‌شان تمرین امروز را تحریم کرده و دست به اعتراض زدند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس که توانست به عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند و در رقابتهای لیگ برتر هم نتایج خوبی گرفته است درگیر یک حاشیه جدید شده است.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در شروع در تمرین و در میان خبرنگاران حاضر در محل تمرین اعلام کرد بازیکنان این تیم در واکنش به بدقولی‌ها و عدم پرداخت مطالبات مالی خود از سوی باشگاه پرسپولیس قصد تمرین کردند ندارد و اعتصاب کرده‌اند. آقای گرشاسبی تلاش زیادی کرده اما بازیکنان انتظار دارند پول شان را بگیرند . من همیشه در کنار بازیکنانم هستم و باشگاه نسبت به کادر فنی هم وظایفی دارد.

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری تلاش مضاعفی از خود نشان داده‌اند  و معتقدند همانطور که آنها با تمام وجود برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند مدیریت تیم هم باید به تعهدات مالی خود عمل کند زیرا آنها در مضیقه مالی هستند و با دریافت مطالباتشان می‌توانند مشکلات خود را حل کنند. 

باید منتظر ماند و دید این رفتار بازیکنان چه واکنشی را از سوی مدیران تیم پرسپولیس خواهد داشت و این مشکل به چه شکل مدیریت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز