خبرگزاری کار ایران

بازگشت ایبرا به روسونری کلید خورد

زلاتان در یکقدمی میلان(عکس)

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۴۲۱

بنابر گزارش‌ها در ایتالیا، زلاتان ایبراهیموویچ در زمستان امسال به آث میلان برمی‌گردد.

به گزارش ایلنا، ستاره 37 ساله سوئدی که آخرین قهرمانی در سری آ را به همراه روسونری تجربه کرده بود از طرف این باشگاه درخواست همکاری دریافت کرده است. این مهاجم در سال 2010 پس از روابط ناموفق با پپ گواردیولا، سرمربی وقت بارسلونا این باشگاه را ترک کرد و با قراردادی قرضی به میلان پیوست.

او در اظهار نظر اخیرش اعلام کرده میلان همان باشگاهی است که موجب شد پس از خاطرات تلخ در بارسلونا دوباره لبخند را به یاد بیاورد. او در سال 2012 میلان را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرده بود. زلاتان در 85 بازی برای میلان 56 گل به ثمر رسانده بود و با مارکو فان باستن افسانه‌ای مقایسه می‌شد.

روزنامه ایتالیایی لاگازتادلو اسپورت خبر می‌دهد در زمستان زلاتان با قراردادی قرضی به میلان برمی‌گردد و مجددا پیراهن این باشگاه را برتن می‌کند. 

زلاتان در یکقدمی میلان(عکس)

زلاتان در این باره گفت: من نه می‌توانم به این پیشنهاد پاسخ رد بدهم نه پاسه مثبت. ما خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد. این پیشنهاد جذاب است اما من سال خوبی را در لس آنجلس گلکسی داشتم و این هم مخفی نیست که میلان را دوست دارم. من دو سال شگفت انگیز داشتم و نمی‌خواستم ترک کنم، اما آنها من را مجبور کردند که به پاریس بروم. زمانی که بازی‌های میلان را نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم تمام بازیکنان به گتوسو علاقه دارند. 

قرارداد فعلی زلاتان ایبراهیموویچ با لس آنجلس گلکسی در ماه دسامبر سال 2019 به پایان می‌رسد. او طی 22 مسابقه، 27 بار برای این تیم گلزنی کرده است و از این حیث آمار قابل توجهی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز