خبرگزاری کار ایران

سولاری: باید به ایبار تبریک بگوییم / ضعف‌های رئال مادرید قابل درمان هستند

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۳۴۹

سانتیاگو سولاری پس از تجربه اولین شکست در قامت سرمربیگری رئال مادرید پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید با نتیجه سه بر صفر از ایبار شکست خورد تا ضمن از دست دادن شانس صعود به رتبه سوم لالیگا، اولین ناکامی با سانتیاگو سولاری را تجربه کند.

سرمربی آرژانتینی به وضوح از نمایش تیمش ناامید شد و احساساتش را روشن کرد. او به بین اسپورت گفت: ما خوب نبودیم و ما این را قبول می‌کنیم، ما باید برای بهبود و اصلاح اشتباه‌ها تلاش کنیم. بازیکنان حریف بسیار خوب بودند، برای هدفشان تلاش کردند و ما باید به ایبار تبریک بگوییم. 

او ادامه داد: البته که این نتیجه برای ما دشوار است؛ ما باید برای بهبود و تنظیم موارد خاصی که ما انجام ندادیم کار کنیم، این موارد کاملا قابل درمان هستند. 

سولاری درباره اینکه رئال مادرید تا به اینجای فصل 19 گل دریافت کرده و در بخش دفاعی ضعیف نشان داد، اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم آن را کاهش بدهیم و از طرفی میزبان گلزنی‌ها را افزایش بدهیم. این کار ماست، کم گل دریافت کنیم و بیشتر گل بزنیم. 

هنگامی که پرسیده شد آیا این بدترین بازی فصل رئال مادرید بود، سولاری به نظر می‌رسید برای پاسخ دادن ناراضی باشد: من نمی‌دانم، اما بین 5 بازی گذشته قطعا بدترین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز