خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ آزادگان

پیش بازی نود ارومیه - خونه‌به‌خونه بابل / میثاقیان خون به خونه را نجات می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۲۴۱

اکبر میثاقیان برای اولین بار روی نیمکت خونه به خونه بابل خواهد نشست.

به گزارش ایلنا، از هفته‌ی چهاردهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیمهای نود ارومیه و خونه به خونه بابل رودروی هم قرار خواهند گرفت.

شاگردان اکبر میثاقیان حال و روز خوشی در رقابتهای این فصل ندارند و می‌کوشند با استفاده از تجربیان میثاقیان خود را از قعر جدول جدا کرده و اوضاع خود در جدول را سر و سامان بخشند کاری که با توجه نحوه آماده‌سازی خونه به خونه در ابتدای فصل امری بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود و باید ببنیم میثاقیان می‌تواند این مهم را به سر انجام برساند یا خیر.

خونه به خونه در این فصل از رقابتها با تنها 6 امتیاز در انتهای جدول جا خشک کرده و با 5 گل زده و 10 گل  خورده ضعیف ترین تیم لیگ آزادگان تا به اینجای فصل بوده است.

از سوی دیگر نود ارومیه نیز که وحید بیات‌لو را بر مسند سرمربیگری خود می‌ببیند توانسته با توجه به بضاعت خود نتایج قابل توجهی بگیرد و نشان دهد که می‌توان در روزهای و ماه‌های آینده از این تیم بیشستر شنید.

نود در این فصل از رقابتها با 11 امتیاز در رتبه‌ی دوازدهم جدول قرار دارد و در این بازی خانگی تلاش خواهد کرد تا برد را مال خود کرده و اوضاع خود در جدول را بهبود بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز