خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد:

بارش برف بسیاری از جاده های زنجان را فرا گرفته است

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۱۲۶

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از صبح امروز -سوم آذرماه جاری- بارش برف پاییزی، بسیاری از مسیرهای ارتباطی این استان را دربر گرفته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ عباس مظفری امروز با اعلام این خبر، گفت:  مسیرهای ارتباطی زنجان - تهم - چورزق، پری - ماهنشان، زنجان - دندی و دندی - تکاب، با بارش برف مواجه و گردنه خان چای در جاده زنجان - طارم نیز مه آلود است.

وی ادامه داد: در سایر مسیرهای ارتباطی این استان نیز شاهد بارش‌های مقطعی باران هستیم و لازم است که با توجه به لغزنده بودن سطح جاده، رانندگان با احتیاط و دقت بیشتر رانندگی کنند.

مظفری، با بیان اینکه طی 24 ساعت اخیر بر اثر وقوع 2 فقره واژگونی خودروی سواری در مسیر ارتباطی زنجان - طارم و آزادراه زنجان - تبریز، رانندگان خودروها جان باختند، از رانندگان وسایط نقلیه خواست در هوای مه آلود، برفی و بارانی، با سرعت مطمئنه حرکت کنند و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشه باشند.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد از مسیرهای سرد و برفی دارند لازم است قبل از ورود به جاده از سالم بودن خودرو مطمئن باشند و برف پاکن ها و سیستم گرمایشی را چک کرده و تجهیزات ایمنی ازجمله زنجیرچرخ و همچنین لباس گرم زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز