خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل دفتر توسعه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان:

مراسم اختتامیه جشنواره المپیاد استعدادهای برتر گلف کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۶۷

مراسم اختتامیه جشنواره المپیاد استعدادهای برتر گلف دختران کشور، عصر امروز به میزبانی هیات گلف استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، مراسم اختتامیه جشنواره المپیاد استعدادهای برتر گلف دختران کشور، عصر امروز پنج شنبه ۱ آذرماه به میزبانی هیات گلف استان تهران و با حضور " احمد سعادتمند" مدیرکل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، "دکتر حمید عزیزی" رئیس فدراسیون گلف، "خانم دکتر علی قاضی" نایب رئیس بانوان فدراسیون، "مهرداد جمشیدی" دبیر فدراسیون، "علی رحمانیون" کارشناس خبره دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، "عباس ولی خانی" مشاور رئیس فدراسیون، " امراله کلانتری" رییس هیات گلف استان تهران و "محمد مهدی سعیدی" مسئول کمیته روابط بین الملل فدراسیون،" آزاده رسایی منش " نائب رئیس بانوان هیات گلف استان تهران، " مصطفی شهرکی" کارشناس خبره فدراسیون، "دکتر عرفانیان" دبیر کمیته فرهنگی فدراسیون برگزار شد.

ابتدا "مهرداد جمشیدی" دبیر فدراسیون گلف، ضمن ارائه گزارش کوتاهی از روند برگزاری این دوره از المپیاد و تلاش برای برگزاری در سطح مناسب آن، گفت: ده نفر برتر بر اساس سنجش توانایی و استعداد هایشان انتخاب شدند که ۵ نفر بعدی نیز به دلیل نزدیکی نتایج منتخب هستند و در برنامه ریزی هایی که فدراسیون برای این عزیزان در نظر گرفته شرکت می کنند.

سپس مدیرکل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: با اجرای المپیاد استعدادیابی گلف میتوان قدم های موثری برای آینده این رشته برداشت و پیگیری های مستمر دکتر عزیزی جهت قرار گرفتن رشته ورزشی گلف در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در روزهای آغازین ریاست فدراسیون گلف را نشانه روزهای روشن این رشته در کشور دانست.

سپس "دکتر عزیزی" از دختران مستعد حاضر در مراسم اختتامیه به دلیل اینکه به فکر شکوفایی استعدادهای خود در ورزش بودند قدردانی کرد و گفت از وزارت ورزش و جوانان و دفتر آموزشهای پایه واستعدادیابی این وزارتخانه که این فرصت را در اختیار قرار دادند تشکر کرد.

وی افزود: آنچه امروز رقم خورد حاصل ماهها تلاش مستمر دکتر سعادتمند و آقای رحمانیون است و نشان از برنامه ریزی شبانه روزی این عزیزان دانست.

رئیس فدراسرون گلف خاطرنشان کرد: مسابقات المپیاد می تواند در پرورش قهرمانان کمک شایانی کرده و همه فدراسیون‌ها با برگزاری این المپیاد تلاش بیشتری خواهند کرد و از طریق این المپیاد راه دستیابی به قهرمان ها و استعدادها راحت تر و سهل تر می شود و فدراسیون می تواند از آن بهره لازم را ببرند.

سپس خانم دکتر علی قاضی خطاب به شرکت کنندگان در المپیاد استعدادهای برتر گلف افزود: دختران پاک ایران زمین می توانند با تلاش خود در رشته گلف افتخارآفرینان ایران شوند و از والدین آنها که مسبب حضورشان در این المپیاد بودند قدردانی کرد و برای استعدادهای برتر گلف آرزوی موفقیت کرد.

سپس رحمانیون اجرای این طرح را موجب شور و نشاط در کشور و عدالت محوری در تیم های ملی دانست و گفت استعدادهای خوبی در استان ها هستند و با این المپیاد دیده شده و سرمایه گذاری روی آنها به وجود می آید. این المپیاد به موضوع مهم قهرمانی در عرصه های مختلف کمک می‌کند.

پس از آن مراسم اهدای جوایز نقدی به نفرات برتر و لوح یادبود به شرکت کنندگان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز