خبرگزاری کار ایران

تکسیرا: باید حواسمان باشد مقابل ماشین‌سازی غافلگیر نشویم/ هر بازی حکم فینال را دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۲۴

مربی سپاهان از شرایط تیمش در آستانه بازی با ماشین‌سازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تکسیرا در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان برابر ماشین‌سازی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: می‌دانیم فردا بازی سخت و مقابل تیمی خواهیم داشت که خوب سازماندهی شده است. ماشین‌سازی تیمی است که سعی می‌کند خوب دفاع کرده و سپس حمله کند. به همین دلیل باید تمرکز داشته و حواس‌مان جمع باشد تا در ضد حملات غافلگیر نشویم. ماشین‌سازی بازیکنان خوبی دارد و مربی باتجربه در اختیار داشته که لیگ را می‌شناسد. فردا باید به بهترین نحو بازی کرده تا به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی افزود: هر بازی حکم فینال را دارد و باید این بازی را ببریم. تکرار می‌کنم باید فردا تمرکز داشته تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کرده و به راهمان ادامه دهیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: در درجه اول همانطور که می‌دانید تغییر و تحولاتی در سپاهان بوجود آمده و بازیکنان متوجه شده‌اند ایده و نظرات سرمربی چه چیزی است. این موضوع نمی‌تواند در یک روز یا دو روز مثمرثمر باشد. پیاده کردن این تفکرات نیاز به زمان داشت.

تکسیرا در مورد محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا گفت: در بازی قبلی محرومانی داشتیم، اما بازیکنان جانشین خوب کار کرده و غیبت سایر بازیکنان محسوب نبود. بازیکنان ما آمادگی هر شرایطی را دارند. میلاد سرلک و رسول نویدکیا مصدوم هستند و همراه تیم نیامده‌اند.

وی درباره اینکه سپاهان بیشتر روی ضربات ایستگاهی گل می‌زند و آیا این تیم تاکتیک دیگری دارد یا نه، گفت:  ایرانپوریان، سعید آقایی، خالد شفیعی، پورقاز و سیاوش یزدانی برای ما گلزنی کرده‌اند. مسلم است که کی‌روش استنلی به خاطر اینکه در خط هجومی بازی می‌کند و قدرتی که دارد، از او استفاده کرده‌ایم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با تعطیلی لیگ عنوان کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم که این تعطیلات لطمه‌ای به تیم نزند. طبیعی بود که می‌خواستیم مداوم به روندمان ادامه دهیم، اما این دست ما نبود و باید خودمان را با شرایط وقف دهیم.

 تکسیرا در خصوص تفاوت جو تبریز و اصفهان گفت: برای من جای افتخار دارد که دوباره به تبریز آمده‌ام. با دوستان حرفه‌ای کار کرده و افتخار می‌کنم دوباره به اینجا آمده‌ام چون برخورد خوبی با من داشته‌اند. از همه مهم‌تر، بیشتر سرمربی کنارمان بوده که به راهش ادامه داده و به اهدافش دست پیدا کرده است.

وی در رابطه با اینکه چه نمره‌ای به تیمش می‌دهدف گفت: از یک تا 20، نمره 20 را می‌دهم.

پ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز