خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان:

کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی فعال‌تر شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۶۳۶

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی فعال تر شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مونا ابروفراخ  با حضور در ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رشت با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه گفت: با تدوین و اجرای برنامه های غنی و در نظر گرفتن شان ایام فاطمیه می توان بستر مناسبی را برای حضور آگاهانه مردم در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرد.

ابروفراخ، با تاکید بر استفاده از ظرفیت دانشگاه و نخبگان علمی برای برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد بزرگ اظهارکرد: همایش ها و برنامه شاخص ملی در چهلمین سال پیروزی انقلاب باید در دستورکار دستگاه ها و نهادهای مختلف قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جشن انقلاب، جشن پیروزی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که توانسته دشمنان را در اعمال سیاست های خود ناکام بگذارد و به همین لحاظ باید نگاه ویژه ای برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان گیلان لحاظ شود.

ابروفراخ، با تاکید بر ضرورت توجه به کیفیت و محتوای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: برگزاری همایش ها، برنامه های شاخص ملی، نمایشگاه های فرهنگی و اجتماعی، تبلیغات محیطی توسط شهرداری ها، مدیریت ساختار تولید محتوا به مخاطبین و رسانه ها باید بیشتر مورد توجه متولیان این امر قرار گیرد.

وی بر لزوم ایجاد امیدو نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه های شاد و مفرح که موجب نشاط اجتماعی است، در قبل ایام فاطمیه توسط دستگاه‌های اجرایی فرهنگی وهنری استان پیش بینی و اجرایی شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاهها و مراکز علمی برای تبیین اهداف انقلاب باید فعال‌تر شود، افزود: امروز همه ما هر آنچه داریم از برکت امام راحل(ره) و خون شهدا است و ما باید قدردان این انقلاب باشیم و مسئولان برای خدمت به نظام و مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند باید از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز