خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون وزیر علوم؛

‌دبیر جشنواره کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی "رویش" منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۵۹۸

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، طی حکمی فروغ اسرافیلیان را به سمت «دبیر هفتمین جشنواره ملی دستاوردهای و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری دینی و اجتماعی دانشجویان (رویش)» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حاشیه برگزاری نشست دبیران شورای هماهنگی کانون‌‌‌‌‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، حکم فروغ اسرافیلیان، به عنوان «دبیر هفتمین جشنواره ملی دستاوردهای و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری دینی و اجتماعی دانشجویان (رویش)» را اعطا کرد.

در این حکم آمده است:

نظر به سوابق ارزنده سرکار عالی در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و به استناد دستورالعمل اجرایی هفتمین جشنواره ملی رویش به موجب این حکم به عنوان دبیر هفتمین جشنواره ملی دستاوردهای و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان (رویش) منصوب می شوید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌‌‌‌‌‌‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ در این حکم ابراز امیدواری شده است دبیر جشنواره بتواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و اجرایی اساتید، دانشجویان و نخبگان و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌های کشور، همکاری و تعامل با شورای سیاستگذاری و دبیرخانه دایمی و دانشگاه میزبان جشنواره و همچنین جذب حمایت‌های مادی و معنوی از سازمان‌ها و نهادهای مرتبط، رعایت امانتداری و صرفه‌جویی شاهد برگزاری شایسته این رویداد مهم فرهنگی و دانشجویی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز