خبرگزاری کار ایران

مرد سال آسیا چندان مهم نیست!

گرشاسبی: برانکو با ناراحتی به قانون احترام گذاشت / خدا مزد زحمات‌مان را داد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۶۸۴

سرپرست باشگاه پرسپولیس خوشنود است که شاگردان برانکو با وجود مسابقه در فیفا دی در میدان مسابقه حاضر شدند و به برتری دست پیدا کردند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان مسابقه شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما بعد از پشت سر گذاشتن یک تورنمنت سنگین لیگ قهرمانان آسیا امروز به میدان رفت. با وجودی که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باعث شده بود چند بازیکن مصدوم داشته باشیم و در حالی که قرار بود بازی در شرایط مناسبی برگزار شود، به سازمان لیگ و برنامه لیگ احترام گذاشتیم و به هر شکلی بود به زمین مسابقه رفتیم.

او ادامه داد: 3، 4 بازیکن ما با توجه به تعطیلی تمرینات در سفر بودند و حتی یک جلسه نیز برای این بازی تمرین نکردند. خدا را شکر می‌کنیم که امروز با وجود بازیکنان آسیب‌دیده، کمبود بازیکن و نیمکت خالی با درایت برانکو موفق به پیروزی شدیم.

گرشاسبی افزود: برانکو در حالی که در مرخصی به سر می‌برد وقتی با او تماس گرفتیم با وجود ناراحتی بسیاری که داشت به قانون احترام گذاشت و خودش را برای بازی به ایران رساند. امروز خدا مزد زحمات ما را داد و توانستیم پیکان را شکست دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حذف علیرضا بیرانوند از لیست بهترین‌های سال آسیا عنوان کرد: این عنوان‌ها چندان مهم نیست هرچند که حق بیرانوند است که به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز