خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به مشکلات هفته تپه در استانداری اهواز/تیم وزارت کار در حال بررسی اوضاع هستند

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۴۸۱

امروز جلسه رسیدگی به مشکلات هفت‌تپه در استانداری خوزستان در حال برگزاری‌ست.

کریم یاوری (مدیرکل حمایت از بیمه بیکاری و مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) به خبرنگار ایلنا گفت: امروز (بیست و هشتم آبان ماه) جلسه رسیدگی به مشکلات کارگران مجتمع نیشکر هفت‌تپه در استانداری خوزستان در حال برگزاری‌ست.

وی از حضور مسئولان استانی و تیم اعزامی وزارت کار در این جلسه خبر داد و گفت: در تلاشیم مشکلات کارگران این واحد را با رایزنی و بررسی همه جوانب مرتفع نماییم.

وی افزود: نتایج جلسه تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد.

روز گذشته تیم بررسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیریت یاوری از تهران به اهواز اعزام شدند تا از نزدیک با مشکلات کارگران هفت‌تپه آشنا شده و راه‌حل‌های احتمالی را بررسی کنند.

یاوری؛ مشکلات شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه را پیچیده و شامل مجموعه‌ای از عوامل خواند و گفت: این شرکت علاوه بر مشکل کمبود نقدینگی، به زعم کارفرما با مازاد نیروی کار مواجه است و به همین دلیل حقوق و دستمزد کارگران به تعویق افتاده است. شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در گذشته وابسته به مرکز گسترش صنایع و نوسازی ایران بوده اما از حدود دو سال گذشته که به بخش خصوصی واگذار شده، در فاصله هر چند ماه یکبار با مشکلات متعدد مواجه می‌شود.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین یادآور شد: مشکل نقدینگی برای تامین مواد اولیه مهم‌ترین چالش پیش روی گروه ملی فولاد است. ۷۰ درصد سهام این شرکت در اختیار بانک ملی قرار دارد و اگر این بانک همراهی کند با رفع مشکل نقدینگی امکان تامین مواد اولیه برای این شرکت فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز