خبرگزاری کار ایران

محمودفکری در اندیشه‌ی دومین صعود متوالی به لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۴۱۵

کاپیتان سابق تیم استقلال و سرمربی موفق این روزهای فوتبال کشور در تلاش است تا دومین صعود متوالی خود به لیگ برتر را با شهرداری بوشهر جشن بگیرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال شهرداری بوشهر توانسته با سرمربی کاربلد خوب به صدر جدول رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تکیه بزند و نام خود را به عنوان یک مدعی جدی برای صعود به لیگ برتر مطرح کند.

شاگردان محمود فکری که در ابتدای فصل عملکردشان همراه با نوسان بود توانستند این نوسان را پشت سر بگذارند و در هفته‌های اخیر با بردهای متوالی خود را به صدر جدول برسانند. شاهین شهرداری بوشهر در این فصل از رقابتها 6برد، 5 مساوی و 1باخت به ثبت رسانده است و با 17 گل‌زده و 7 گل خورده یکی از تیمهای قدرتمند این فصل از رقابتها به شمار می‌رود که این آمار از این تیم با بضاعت محدودی که در اختیار دارد شگفت‌انگیز است.

فکری سال گذشته نیز توانسته نفت مسجدسلیمان را با با اقتدار و قدرت به لیگ برتر رهنمون کند و حالا در تلاش است تا دومین صعود متوالی خود به عنوان سرمربی به لیگ برتر را با شاهین شهرداری بوشهر جشن بگیرد موردی که با حضور تیمهای متمول و قدرتمندی همچون مس کرمان و سرخپوشان پاکدشت امری سخت و شاید غیر ممکنی به نظر برسد اما فکری و بازیکنان جوانش در این هفته‌ها نشان داده‌اند که از هیچ حریفی هراس ندارند و قصد و هدفشان تنها صعود به لیگ برتر است.

باید ببینیم این ماراتن در نهایت چه نتیجه‌ای را در پی خواهد داشت و کدام دو تیم می‌توانند به لیگ برتر راه بیابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز