خبرگزاری کار ایران

برپایی آیین اختتامیۀ چهارمین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۱۴۵

آیین اختتامیۀ چهارمین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا توسط انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آیین اختتامیۀ چهارمین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا (انتخاب کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشوردر حوزۀ علوم انسانی) توسط انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

در این مراسم که پیشکسوتان و استادان به‌نام حوزۀ علوم انسانی چون احمدسمیعی گیلانی، مقصود فراستخواه، عباس بازرگان، اسماعیل منصوری لاریجانی، سهیلا شهشهانی و داود فیرحی در آن حضور خواهند داشت ۳ اثر برگزیده و ۱۳ اثر شایستۀ تقدیر این جشنواره که از بین حدود هزار اثر ارسالی انتخاب شده‌اند، معرفی شده و به پدیدآورندگان این آثار جوایز نقدی و لوح تقدیر با امضای وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فن‌آوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهدا خواهد شد.

امسال هم چون سال قبل، جایزۀ قلم برتر جشنوارۀ دهخدا به یکی از استادان باسابقۀ علوم انسانی که آثار وی به لحاظ کیفیت و کمیت در سطح بالایی باشد اهدا می‌شود.

دبیرخانۀ دائمی جشنوارۀ نشان دهخدا در انتشارات علمی و فرهنگی شکل گرفته و شورای سیاست‌گذاری آن متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فن‌آوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، خانۀ کتاب و انتشارات علمی و فرهنگی است.

آیین اختتامیۀ چهارمین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا روز سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز