خبرگزاری کار ایران

شکوری: شانس اول صعود به لیگ برتر هستیم / تا 4 سال آینده به بازی کردن ادامه می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۰۲۴

مدافع باسابقه‌ی تیم سرخپوشان پاکدشت نیز معتقد است این تیم شانس اول صعود به لیگ برتر است.

هادی شکوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط تیم سرخپوشان پاکدشت اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیممان بهتر از گذشته است. ابتدای فصل به دلیل اینکه دیر دور هم جمع شدیم و زمان بدنسازی کمی داشتیم اما توانستیم با تدابیری که کادرفنی برایمان در نظر گرفت و همچنین تلاشی که بازیکنان از خود نشان دادند به شرایط خوبی برسیم و این دو بردی که کسب کردیم هم باعث شد تا خود را در جدول بالا بکشیم و نشان بدهیم شانس اول صعود به لیگ برتر نیز هستیم وفکر می‌کنم علاوه بر ما و با تمام احترامی که برای تیمهای دیگر قائلم فکر می‌کنم مس کرمان و گل گهر سیرجان مدعیان صعود به لیگ برتر  هستند.

بازیکن سابق استقلال در مورد توقعات بالای جامعه‌ی فوتبال از آنها برای صعود به لیگ برتر نیز عنوان کرد: اول از همه خود بازیکنان و کادرفنی توقع بالایی از خودشان دارند و دوست دارند نشان دهند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. اول فصل انتقادات زیادی به کادرفنی و بازیکنان تیم پرسپولیس وارد می‌شد اما ما با تلاش شبانه‌روزی که انجام دادیم و حمایتهایی که مدیریت از ما انجام دادند توانستیم این ذهنیت را از خود دور کنیم و نشان بدهیم که این فشارها و انتقادات بیجا بوده است. تصور می‌کنم که اگر همین روند را ادامه دهیم و بازیکنان فرم خوب خودشان را حفظ کنند می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در مورد شایعه‌ی خداحافظی‌اش نیز گفت: من هیچ زمان نگفته‌ام که قصد خداحافظی را دارم و تمام این شایعات را تکذیب می‌کنم. الآن شرایط من را در مسابقات می‌بینید. نفر سوم جدول گلزنان لیگ یک هستم و شرایط بدنی و فنی خوبی دارم و فکر می‌کنم بتوانم تا سه یا چهار سال دیگر به بازی کردن ادامه دهم.

شکوری در مورد شرایط کارکردن با فرهاد کاظمی نیز تصریح کرد:من زمانی که در رده سنی نوجونان بودم از طرف آقای کاظمی به تیم ملی دعوت شدم. رزومه‌ی هر مربی مشخص است و کیفیت فنی آقای کاظمی به شکلی است که می‌تواند در راه صعود به لیگ برتر ما را کمک کند و امیدوارم این اتفاق هم بیفتد و ما به لیگ برتر صعود کنیم.

وی افزود: جا دارد که واقعا از اسپانسر ها و کسانی که به صورت شخصی تیمداری می‌کنند تشکر کنم که با حمایتهای مالی و معنوی خود به فوتبال رونق می‌بخشند. تیم ما به صورت شخصی اداره می‌شود و در این مدتی که من در این تیم حضور داشتم تمام پرداخت‌ها و پاداش ها سر وقت انجام شده و باید از مدیریت باشگاه و کالکین محترم تشکر کنم. امیدوارم از این دست افراد در فوتبال ما زیاد شود و بتوانیم از حضور آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز