خبرگزاری کار ایران

حمودی: دوباره پرسپولیس را در آزادی شکست می‌دهیم / تعویق بازی به ضرر هر دو تیم است

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۹۶

مدافع پیکان تهران امیدوار است آنها در بازی فردا همانند فصل گذشته شاگردان برانکو ایوانکوویچ را در ورزشگاه آزادی مغلوب کنند.

علی حمودی در گفت و گو با ایلنا پیش از دیدار پیکان مقابل پرسپولیس تهران درباره بازی معوقه هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط ما خوب است و کاملا آماده این مسابقه هستیم. امیدواریم با اینکه در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکردیم در این مسابقه به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

حمودی درباره اینکه پرسپولیس مخالف برگزاری مسابقه فردا بودند، گفت: به نظرم تعویق مجدد این بازی به ضرر دو تیم است. قطعا اینگونه است و ما قبل از این هم یک ماه بازی نداشتیم که به ضرر ما شد. الان هم مجددا عقب بیفتد به نظرم بازی‌ها در تاریخی برگزار می‌شود که تعطیلات نیم فصل است و آنها دوباره ملی پوشانشان را در اختیار ندارند.

او ادامه داد: اگر شما بشمارید همین بازیکنان بودند که فینال لیگ قهرمانان بازی کردند و تنها یک یا دو تا دیگر نیستند. نعمتی نبود که در این بازی هست.

مدافع پیکان درباره اینکه ممکن است مانند فصل گذشته دوباره پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند، گفت: ما طی یک هفته اخیر تمرینات خوبی انجام دادیم و دنبال این هستیم دوباره آنها را در آزادی شکست بدهیم. ما از شرایط ایده آل فصل گذشته شاید دور شده باشیم اما نتایج بدی کسب نکردیم و به ادامه مسابقات امیدوار هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز