خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

به‌آسانی به پرسش‌های مولر پاسخ دادم

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۴۴۰

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که به پرسش‌های دادستان ویژه این کشور در رابطه با دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ پاسخ داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -جمعه- گفت که «به آسانی تمام» به پرسش‌های «رابرت مولر» بازپرس ویژه درباره دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ پاسخ داده است، اما هنوز آن‌ها را به دفتر مولر نفرستاده است. 

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران گفت که خودش به پرسش‌های مولر پاسخ داده است و افزود: «وکلای من پاسخ‌ها را نمی‌نویسند. من پاسخ‌ها را می‌نویسم. چند سؤال از من پرسیده شد و خیلی آسان به آن‌ها پاسخ دادم.»

رئیس‌جمهوری آمریکا مشخص نکرد که تیم حقوقی او چه زمانی پاسخ‌ها را به دفتر مولر می‌فرستد، اما یک منبع آگاه گزارش داد که این اتفاق در روزهای آینده روی خواهد داد. «پیتر کار» سخنگوی مولر از اظهارنظر در این‌باره خودداری کرد. 

ترامپ گفت: «مطمئنم که آن‌ها خیلی تلاش دارند خود را خونسرد نشان دهند، چون آن‌ها از دستگیر کردن مردم خوششان می‌آید. همیشه باید مراقب پاسخ دادن به پرسش‌ها بود، ‌مخصوصا اگر طرف مقابلت نیت خوبی نداشته باشد. خب،‌ من هم خیلی عادی به پرسش‌ها پاسخ دادم.» 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز